Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Virksomhed/Hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tobiashk:

Ved godt mit oplæg ikke ligger op til meget, men det er mere det med at jeg ikke er alt for meget for at smide det hele ud på nettet. :)
Men fik at vide at jeg ved at slå dette op, ville kunne komme i kontakt med flere der var villige til at hjælpe med projektet, for en "billigere" pris, som er overskuelig for en som mig på SU :)

Det kræver ligesom at du giver nogle oplysninger om hvad det er du arbejder på... Ellers kan vi jo ikke vide om det er den næste Facebook der skal bygges, eller om det er et visitkort site...

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:

tobiashk:

Ved godt mit oplæg ikke ligger op til meget, men det er mere det med at jeg ikke er alt for meget for at smide det hele ud på nettet. :)
Men fik at vide at jeg ved at slå dette op, ville kunne komme i kontakt med flere der var villige til at hjælpe med projektet, for en "billigere" pris, som er overskuelig for en som mig på SU :)

Det kræver ligesom at du giver nogle oplysninger om hvad det er du arbejder på... Ellers kan vi jo ikke vide om det er den næste Facebook der skal bygges, eller om det er et visitkort site...

For at hjælpe dig lidt for det ser ud til at de andre vist ikke lige helt kan komme med noget

Hvad har brug for:

1. Hvor meget vil min hjemmeside fylde

2. hvor mange mailkontoer skal jeg bruge

3. er det dansk hjemmeside eller udelandsk

4. hvor meget trafik vil jeg havde

5. hvor stor sevice behov har jeg

Når du kan svare på de 5 spørgsmål tror jeg du vil få et meget bedre bud, på priser osv. 

hilsen

Dennis

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Hansen:

Kristoffer - Serverfruit:

tobiashk:

Ved godt mit oplæg ikke ligger op til meget, men det er mere det med at jeg ikke er alt for meget for at smide det hele ud på nettet. :)
Men fik at vide at jeg ved at slå dette op, ville kunne komme i kontakt med flere der var villige til at hjælpe med projektet, for en "billigere" pris, som er overskuelig for en som mig på SU :)

Det kræver ligesom at du giver nogle oplysninger om hvad det er du arbejder på... Ellers kan vi jo ikke vide om det er den næste Facebook der skal bygges, eller om det er et visitkort site...

For at hjælpe dig lidt for det ser ud til at de andre vist ikke lige helt kan komme med noget

Hvad har brug for:

1. Hvor meget vil min hjemmeside fylde

2. hvor mange mailkontoer skal jeg bruge

3. er det dansk hjemmeside eller udelandsk

4. hvor meget trafik vil jeg havde

5. hvor stor sevice behov har jeg

Når du kan svare på de 5 spørgsmål tror jeg du vil få et meget bedre bud, på priser osv. 

hilsen

Dennis

Det tror jeg ikke. Det ligner spørgsmål du skal kunne svare på for at vælge en host. Når han skal have bygget en hjemmeside er det altså vigtigt at vide en del om hvad projektet går ud på før man går ud og giver et tilbud.

Det gør en væsentlig forskel om du skal have en side med et design, 5 sider, og en kontaktformular, eller om det skal være en side hvor der skal udvikles et eller andet specifikt med måske flere sprog osv.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:

Det tror jeg ikke. Det ligner spørgsmål du skal kunne svare på for at vælge en host. Når han skal have bygget en hjemmeside er det altså vigtigt at vide en del om hvad projektet går ud på før man går ud og giver et tilbud.

Det gør en væsentlig forskel om du skal have en side med et design, 5 sider, og en kontaktformular, eller om det skal være en side hvor der skal udvikles et eller andet specifikt med måske flere sprog osv.

Hvis man gerne vil må nettet det koster også... Så den er faktisk reelvant.

Men det er måske fortidlig i processen at stille den op.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en kort beskrivelse af hovedpunkter:

Jeg skal bruge en "medlemside" hvor man opretter en bruger hvis man en ny startet virksomhed eller producent. Så kan man efter købet af medlemskab oprette sit firma på et "directory", så virksomhed bliver listet på en side på websitet.
"Forbrugere" skal kunne gå på denne side og give en anmeldelse og like facebook osv. Derved vil de "optjene" sig til en valgfri ting eller service fra det firma de gør det ved, det kunne være en rabatkode de "unlocker". Det er i hvert fald lige hovedpunkterne indtil videre :)


Planen er at det skal fungere som en markedsføringsplatform for ny startede virksomheder at få deres produkt ud og "kæmpe" med de store.



Mvh
Tobias

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Kristensen:

Her er en kort beskrivelse af hovedpunkter:

Jeg skal bruge en "medlemside" hvor man opretter en bruger hvis man en ny startet virksomhed eller producent. Så kan man efter købet af medlemskab oprette sit firma på et "directory", så virksomhed bliver listet på en side på websitet.
"Forbrugere" skal kunne gå på denne side og give en anmeldelse og like facebook osv. Derved vil de "optjene" sig til en valgfri ting eller service fra det firma de gør det ved, det kunne være en rabatkode de "unlocker". Det er i hvert fald lige hovedpunkterne indtil videre :)

Planen er at det skal fungere som en markedsføringsplatform for ny startede virksomheder at få deres produkt ud og "kæmpe" med de store.

Mvh
Tobias

Altså en form for TrustPilot med rabatkode som betaling for man anmelder en virksomhed?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget i den stil ja. Altså til gengæld for ét gratis produkt, rabatkode eller service. Anmelder virksomheden på trustpilot, liker Facebook osv.
Det er mine tanker omkring det indtil videre, vil selvfølgelig blive ved med at "udvide". :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)