Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Virksomhed/Hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med en idé til en ny virksomhed, men da jeg stadig ikke helt har kompetencerne til at udvikle den selv, ville jeg lige skrive et indlæg inde. Jeg har haft kontakt med flere forskellige webudvikler firmaer, men de fleste ligger prisen omkring 50.000+. Men da jeg er 19 år gammel og på SU er det ikke et kapital jeg lige sidder inde med. Så hvis der sidder en her på forumet som eventuelt kunne ligge en "fornuftig" pris til en 19 årig på SU. Smile

Mvh
Tobias

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias, 

Nu er jeg også selv på SU og har derfor også undersøgt forskellige muligheder for anskaffelse af kapital.

Du kunne eventuelt tag et SU lån? Det er dog begrænset for hvor mange penge man kan låne pr. måned (mener det er 3000 kr) men sammen med et fritidsjob kan du faktisk skaffe kapitalen rimelig hurtigt. Det gode med lige præcis SU lån er at renten kun er 4 % om året.

Held og lykke med idéen! :)

Venlig hilsen
Mark Rune 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det bedste er nok at beskrive lidt om hvad siden skal kunne og hvad din ide går ud på. Hvis du godt vil have et tilbud på en side må du gerne sende nogle informationer til min kollega, Kasper, på mail kasper@serverfruit.com - så vil han give dig et tilbud snarest muligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha ja det er en skøn mulighed. Men lige nu har jeg det allerede til huslejen resten af året :)

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hi Tobias, min dansk er meget dårligt så skal jeg bare skrive på engelsk.

You have 4 options

1. The cheapest company right now is probably WireDelta (http://wiredelta.com/), they have sharp project management team in denmark/france and tons of programmers in India (cheap)

2. Alternatively if the site is rather simple, you can have it done by freelancers (from eastern europe, india, etc.) by posting a job on elance.com or freelance.com - you need to know what you are doing though, have an exact list of features, drawings of the layout, etc.

3. If you are in Copenhagen, you can get an office at CSE Lab in Frederiksberg www.cse.cbs.dk (if your idea is good) or 9 months, find some smart students to partner up with, and do it entirely for free. Additionally you get access to professional business advisers, and network. There are other incubator like this, e.g. Aalborg university.

4. If your site is more or less simple (contact form, sign-up bar, some text, some pictures), you can just build it using one of the CMS systems like Wordpress, Drupal or Joomla. It's pretty easy, and there's ton of free tutorials online.

In every case you need to put about 100kr for domain name .dk and about 300-400kr for hosting pr. year.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt, hvad du forventer med denne tråd? :)

Forventer du et decideret bud?

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har haft kontakt til flere webfirmaer , og prisen hos dem alle er omkring 50.000 ..
Så er det måske fordi at din ide koster det at få på nettet.

Som andre skriver ... ønsker du seriøsfeedback på din tråd er du nok også nødt til lige at smide lidt flere oplysninger ind omkring hvad din ide er..
Lidt må du jo have liggende eftersom at du har kunnet få nogle tilbud på projektet.

du er velkommen til at smide mig en mail med nogle flere oplysninger, så kan vi tage den derfra

/ Claus

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt mit oplæg ikke ligger op til meget, men det er mere det med at jeg ikke er alt for meget for at smide det hele ud på nettet. :)
Men fik at vide at jeg ved at slå dette op, ville kunne komme i kontakt med flere der var villige til at hjælpe med projektet, for en "billigere" pris, som er overskuelig for en som mig på SU :)

Tilmeldt 2. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobiashk 

Jeg kan give dit et godt tilbud på en hjemmeside til din virksomhed. Du kan ringe til mig på 25160410, så kan vi lige finde ud af lidt nærmere. Hvis du har lyst til at vide lidt mere om hvem vi er, kan du klikke ind på www.brandbyhand.dk , og se hvilke priser vi normalt arbejder med. Men giv mig et kald eller en sms, du kan også skrive en mail til jhn@brandbyhand.dk, så kan vi finde ud af hvilken hjemmeside der skal udarbejdes og en pris hertil :) 

Venlig hilsen
Julie 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

tobiashk:

Ved godt mit oplæg ikke ligger op til meget, men det er mere det med at jeg ikke er alt for meget for at smide det hele ud på nettet. :)
Men fik at vide at jeg ved at slå dette op, ville kunne komme i kontakt med flere der var villige til at hjælpe med projektet, for en "billigere" pris, som er overskuelig for en som mig på SU :)

Men det kræver stadigvæk, at du kommer med noget mere.

Det svarer lidt til at jeg at skriver, at jeg skal have bygget mig en bolig. Der er andre byggefirmaer, der har budt 5 mio. Kan i gøre det billigere? 

Det siger selv, at det er helt umuligt at svare på, uden at kende en smule mere til, hvad det er for en slags bolig, der skal bygges. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)