Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotografer søges til AP Foto

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kærer aminoer 

Jeg ved ikke om jeg har placeret dette rigtigt men bær lige over med mig, er helt ny herinde 

but any ways, jeg søger nogle fotografer, til at hjælpe mig i mit firma, jeg har det der hedder AP Foto, det er ikke registreret og jeg tager derfor heller ikke penge for mit arbejde, men dette er formålet senere hen. Det betyder naturligvis osse at du ikke får løn for det du laver, men det ville være super fedt hvis du ville hjælpe til 

Det jeg arbejder primært i er par billeder, portræt billeder, børne billeder og familie billeder, - jeg har nogle jobs som jeg ind imellem ikke kan varetage alene, så mit bedste bud var at få en 2-4 medarbejdere med som er frisk på at give den en skalle så AP Foto, kan vokse og blive et enerkendt firma på længere sigt, det hele kommer til at fungere som freelance 

På et senere tidspunkt har jeg tænkt på at det skal blive muligt at tage til større arrangementer, som koncerter, konfirmationer, og bryllupper osv.  

hvis du kunne være interesseret er du meget velkommen til at skrive en mail til mig på andreas1001@outlook.dk eller ringe til mig på 93971705 

Mvh. Andreas Povlsen 

AP Foto

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas
Jeg ønsker dig selvfølgelig held og lykke med dit kommende firma.

Jeg er nu ikke interesseret i at fotograferer for dig, da jeg allerede er selvstændig fotograf - og faktisk tager penge for mit arbejde.
Det er ikke for at gøre et stort nummer ud af det - men det kan selvføgelig undre lidt, hvorfor du vil arbejde gratis.
I den forbindelse søgte jeg for at se om jeg kunne finde en hjemmeside på AP foto - for at se kvaliteten af det du laver - det kan jo være at du synes at det du laver er for dårligt til at tage penge for.  Omvendt - hvis kvaliteten er i orden - hvorfor så arbejde gratis - det gør det jo i hvert tilfælde lidt svært for os andre, som forsøger at leve af det.

Nå - nok om det - det jeg egentlig vil fortælle - er at der ved en simpel søgning dukker 2 andre firmaer op med ligenende navne - så det bliver måske lidt problematisk når du skal have en hjemmeside...

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dirch Lind:

Hej Andreas
Jeg ønsker dig selvfølgelig held og lykke med dit kommende firma.

Jeg er nu ikke interesseret i at fotograferer for dig, da jeg allerede er selvstændig fotograf - og faktisk tager penge for mit arbejde.
Det er ikke for at gøre et stort nummer ud af det - men det kan selvføgelig undre lidt, hvorfor du vil arbejde gratis.
I den forbindelse søgte jeg for at se om jeg kunne finde en hjemmeside på AP foto - for at se kvaliteten af det du laver - det kan jo være at du synes at det du laver er for dårligt til at tage penge for.  Omvendt - hvis kvaliteten er i orden - hvorfor så arbejde gratis - det gør det jo i hvert tilfælde lidt svært for os andre, som forsøger at leve af det.

Nå - nok om det - det jeg egentlig vil fortælle - er at der ved en simpel søgning dukker 2 andre firmaer op med ligenende navne - så det bliver måske lidt problematisk når du skal have en hjemmeside...

Jeg har en hjemmeside der hedder www.foto-ap.dk :D -

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)