Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til grossist/leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg sidder med tanken om at starte en ny webshop indenfor nogle specifikke tøjdele af mærkevarer

Nu er jeg så kommet til delen hvor jeg skal have fundet grossist/leverandør til de produkter jeg gerne vil have købt ind. Jeg har søgt lidt rundt omkring men synes ikke der findes særlig meget information omkring det.

Hvor finder jeg en grossist/leverandør? Jeg er specielt interesseret i mærkerne Diesel, Bjørn Borg, Kalvin Klein, Emporio Armani, Calvin Klein & Burberry. Går ud fra at hvis man skal købe hos producenterne selv kræves det at man køber et ufatteligt stort parti? Er den eneste mulighed en grossist og hvor finder man disse? Nogle som har erfaring indenfor dette som kan komme med nogle råd?

Undskylder meget hvis jeg virker uvidende, men er komplet nybegynder når det kommer til ecommerce og detailhandel generelt.

På forhånd mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Tror desværre det bliver en sej og lang kamp, medmindre du, som du også selv nævner, har midlerne til at købe et ualmindeligt stort parti, hvis det skal være de brands du nævner. Der ud over, så skal du have en fandens god forretningsplan, markedsføringsplan, økonomi og opbakning fra bank, en fysisk butik eller webshop der siger spar to - tja, listen kan faktisk blive ved.

Så store og velkendte brands er uhyre svære at komme i nærheden af...

Ønsker dig dog al mulig held og lykke med projektet Yes

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Frederik

Det du mangler er under distributør som kan levere til dig i mindre mængder.

Som Allan skriver, så kræver de meget hvis du skal købe direkte.

Vi kan hjælpe med at finde de leverandører til dig. Vi arbejder blandt andet med at finde leverandører, produktionsvirksomheder, afsætningskanaler til små samt større firmaer.

Du kan læse mere om os på www.Yourtradeagent.com

Du er også velkommen til at give mig et kald på 28965758 og høre mere om hvad vi kan hjælpe med.

Med Venlig Hilsen

Eric J. Christiansen
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må selvfølgelig respektere at du starter så seriøst ud, det viser at du har viljen :-)

Men måske du bliver nødt til at starte med nogle lidt mindre, dog stadig kendte brands. Bliver du stor nok skal du nok få hul på de andre, men det bliver nok svært fra dag et.

Tag eventuelt et kig på dansk tekstils hjemmeside for at se om du kan skabe kontakt til nogle leverandører.

http://www.dmogt.dk/

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)