Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bryllupsmesse - hvem kan jeg hjælpe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  www.beautysale.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer - håber I vil læse med, her! 

Jeg skal deltage i bryllupsmesse snart, og jeg vil gerne gøre messen så billig for mig selv som muligt. Derfor er jeg nu ude at søge efter samarbejdspartnere, som jeg kan lave reklame for på messen via flyers ect. mod sponsorater fra dem.

Jeg leder b. la. efter et par lækre makeup boards/stande, som jeg kan style de kommende brude ved. Jeg er umiddelbart ikke interesseret i at købe dem, men gerne låne dem imod salg af varer fra standen eller relevant reklame omkring produkterne til brudene. 

Samtidig er er jeg interesseret i trykte flyers med min reklame på, gulvmåtte med min reklame på samt roll-up udstillingssystemer også med min reklame på. Ligeledes her vil jeg levere trykkeriets reklame ud til kunderne. Både som en service til de kommende brudepar, da brudeparrene her vil kunne gøre brug af Jeres services til billeder og køb af ydelser og varer i forbindelse med deres bryllup; og som en servise til Jeres firma, der sponsorerer.

Byd meget gerne ind med Jeres bud, jeg glæder mig til at høre fra Jer

Mvh. Maria

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Kan du fortælle lidt mere om messen?

- Hvor holdes den

- Hvad hedder den

- Hvor mange kommer 

- Hvad går den ud på?(andet end at snakke om bryllup?)(Hvem er den for)

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  www.beautysale.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Meget gerne. Jeg vil gerne ringe dig op, så er det nemmere. Google mig evt. på www.beautysale.dk for mine kontaktoplysninger eller send mig dine via sms, så vil jeg kontakte dig med det samme.

Mvh. Maria

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Du tillader ikke private beskeder.

Send gerne en mail til kontakt@tilbrylluppet.dk så kan vi ringe dig op :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)