Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip for design af food portal?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg i gang med en programmoer at designe noget a la www.just-eat.dk. Problemet er at han synes at det er i orden at rastauranterne og kunderne logger pa den samme hjemmeside, hvor jeg synes at for eksempel just-eat.dk har adskilte dette med underdomaene https://partner.just-eat.dk/.

Hvad synes I om dette?

Tusind tak!

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvilke system den bliver lavet i. Men jeg ved at du i Magento, kan give adgang til nogle informationer en slags kunder (f.esk. privatkunder) og adgang til andre informationer til andre kunder (f.esk partner.) 

Jeg ved ikke om det kan gøre i andre systemer, men ville da tro det.

Håber at dette ville hjælpe dig lidt

 

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et til at ligge på min server = fuldt - fix og færdig system som kørte i 2 år indtil jeg lukkede det ned - mine leveradører var simpelthen ikke klar til det på dette tidspunkt, i dag er det helt anmindeligt :-) kontakt mig i indbakke hvis du er interesseret i at overtage løsningen. 

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også synes det er okay at logge på samme side, idet du på brugerniveau kan styre hvem der må se hvad.

Hvis du er interesseret har jeg også en komplet take away portal liggende. Portalen inkluderer en administrationsdel til restauranterne, hvor de online kan godkende ordrer. Der er også udviklet en android-app, der kan anvendes til at godkende ordrer, udskrive bon'er på en bluetooth bonprinter.

Der er lavet integration til epay.

Siden kan ses her: www.quickway.dk.

Bemærk at der kun kan fremsøges en restaurant i Viborg, og at du vil få certifikatfejl, idet certifikater er udløbet.

Jeg kom aldrig videre med udbredelse af siden pga. manglende tid. Planen var at lægge den i skuffen indtil videre, men et salg kan også være aktuelt.

Siden er komplet med handelsbetingelser, persondatapolitik og cookiepolitik. Du kan bare oprette dig som bruger for at kunne udforske siden. Den er i demomode.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)