Jeg er i gang med en ny hjemmeside til min freelancevirksomhedArt of Fredskov, målrettet imod ervhverv. I den forbindelse søger jeg at finde ud af hvad der er forventet af sider at klikke ind på til grafiske bureauer? Som jeg tænker det pt er det:
Ydelser/priser
Portfolio/Referencer
Bestilling/Kontakt-side
Om(?)
Handelsbetingelser
Er der nogle sider der bør skrives på listen over forventede sider der absolut skal være der?
Jeg ville helt sikkert kigge efter hvilke andre opgaver du har lavet, og om jeg kunne lide resultatet. Men det skal helst være nogen eksempler der passer ind i din målgruppe. Hermed mener jeg at hvis du har eksempler på noget du har lavet for Coop, så ville jeg nok ikke vælge dig, da jeg ville gå ud fra du var alt for dyr. Men havde du eksempler på opgaver fra virksomheder der havde samme niveau som vores, så ville jeg hurtig blive mere interesseret :-)
Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu
ermed mener jeg at hvis du har eksempler på noget du har lavet for Coop, så ville jeg nok ikke vælge dig, da jeg ville gå ud fra du var alt for dyr
Ville dette også gælde hvis der stod nogenlunde hvad pris du ville kunne forvente på siden?
Hej Martin
Nej, for så havde jeg noget at tage stilling ud fra. Men syntes sjælendt at priser fremgår så tydeligt fra firmaer som laver designs. Det er vel i princippet også svært at give en pris forud for en opgave :-)
Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu
jo det er er mange variabler i en opgave, men tænker man ville kunne skrive fra kr. XXXX,- og op. eller skrive en decideret fast pris, men samtidig skrive at prisen er vejledende og at den kan svinge alt efter hvor mange variable der er i opgaven der kan skubbe prisen op. Kan godt være man burde kører uden at skrive priser på siden, har bare hørt fra bl.a Majbritt Lund(Freelance Journalist) for nogle år tilbage at det er en god ting at skrive priserne med det samme - det skubber muligvis nogle væk, men det er efter sigende nogle de alligevel ikke ville have været endt som kunder.
Det er i hvert fald sådan jeg husker det fra et af hendes gratis kurser, men det kan godt være det ikke gør sig gældene i lige netop min branche.