Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering af Wordpress uden adgang til backend?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox har opdateret til seneste version af php og jeg har derfor en række Wordpress sider, som tilsyneladende er gået ned, som virkning heraf. Meebox kan ikke hjælpe, desværre.

Jeg har kun adgang til siden via. FTP. Så jeg kan ikke benytte mig af den automatiske update mulighed, som ellers ligger i backend på mine sites.

Jeg skal derfor have dem opdateret manuelt. Kan det lade sig gøre?

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Du downlaoder bare den sidste version af wordpress og uploader manueltvia ftp. Det virker på samme måde som automatisk opdatering. husk at downloade themes og plugins da de ellers vil blive slettet.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg helt forkert på den hvis jeg har en idé om, at der også er opdateringer til databasen, som jeg ikke får med ved denne metode?

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker omkring databasen. Men prøv at start med wp opdatering og se om den så ikke bare begynder at sende ny data til databasen.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag en backup af dine filer og databasen. Inden du uploader den nyeste version af wp.

Dog syntes jeg det lyder mystisk at din side er gået ned pga. Deres opdatering

 

Fra København K
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Bio-Pejs.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hjælp fra Christoffer fik jeg løst problemet.

Hos mig var det dette plugin som skabte problemet, hvis nogen andre skulle opleve det samme. "SEO Auto Links & Related Posts"

Jeg er dog meget skuffet over Meebox i denne situation. Jeg har ingen mail omkring dette modtaget, trods de oplyser at denne er sendt ud og jeg fik meget kolde, hurtige og egentlig ubrugelige svar, indtil Lotte trådte til på supporten.

Dette beviser endnu engang at support er ALT! Uden denne, så bider man sine kunder der hvor det gør mest ondt når tingene brænder på og jeg overvejer nu at flytte alle knap 50 domæner fra Meebox.

en god support, havde nok ikke givet mig denne tanke.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er kede af den dårlige oplevelse. Vi håber, at du har forståelse for, at det er nødvendigt med de her opgraderinger, som vi har lavet. Og så håber vi naturligvis at du vil blive hos os på trods af problemerne! 

Der er flere der har gjort os opmærksomme på, at de ikke har modtaget e-mailen. Alle burde dog have fået en e-mail, men vi undersøger naturligvis nærmere hvorfor at den ikke er kommet ud til alle.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joseph Favilla:

Jeg er dog meget skuffet over Meebox i denne situation. Jeg har ingen mail omkring dette modtaget, trods de oplyser at denne er sendt ud og jeg fik meget kolde, hurtige og egentlig ubrugelige svar, indtil Lotte trådte til på supporten.

De har sendt mails ud omkring dette, det er snart en måned siden, så hvis du bruger meebox som mail hotel, så er den ikke gået i din spam mappe, og så har du muligvis oplyst forkert email, skiftet den. eller også må du have et lokalt spam filter installeret.

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Tag en backup af dine filer og databasen. Inden du uploader den nyeste version af wp.
- and it worked!

- Jeg hentede den nyeste version af Wordpress.

- Uploadede den via FTP

- Gik til websitet og fik besked på, at databasen skulle opdateres

- I did and it worked...

Wordpress er et fantastisk værktøj!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre det virkede.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)