Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback søges!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt med alle jeres indspark! Nu har jeg ændret en hel del på forsiden - er det bedre (www.cvcphoto.com)?

Anders -> Af en eller anden årsag, er temaet skruet sådan sammen, at ikke alle ikoner til sociale medier, er tilgængelige alle steder :-(.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt. Meget bedre synes jeg! :)

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Fra  CMSSupporter.com - billig online problemløsning til dit CMS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville kigge på at samle dine kontaktinformationer på eet centralt og synligt sted (fx. i footeren og på kontaktsiden) lige nu har du det lidt spredt. Du har telefonnummer osv. i bunden (det skiller sig ikke ud fra det andet), men du har det også under dit billede i højre side. Du har det faktisk også inde i teksten (dit tlf.) under "Reportagefotograf". Jeg synes du skal samle det et enkelt sted, fx. i bunden og få det fremhævet så det skilder sig mere ud fra resten. Evt. flytte det op i toppen af siden?

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Cortsen:

Alt er til salg:

Syntes det er et vildt lækkert wordpress theme du har fået på, og det passer godt til det du laver.

Den eneste ting jeg syntes mangler lidt er nogen flere af dine billeder. Går man til bryllupsbilleder, så er der kun et enkelt. Der burde være 10.

Ellers intet at sætte en finger på.

Tak for det, men der er mange billeder på bryllupssiden. Det øverste er en slider med pile som man kan trykke på - er det svært at se, for så må jeg lave en anden løsning.

Den snød mig, så den vil nok også snyde andre. Det er lidt synd at miste kunder fordi de tror der ikke er flere billeder.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt - tak for hjælpen folkens.

Nu har jeg tydeliggjort visse ting, og pilene i gallerierne er blevet større - så de må næste kunne ses nu :-).

Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med hjemmesiden! :) jeg synes den er meget overskuelig og fin. Held og lykke med det hele :)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)