Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback søges!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Mark! Du tænker på forsiden ikke?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger din topbanner til at vise nogle af dine egne værker, så mener jeg at det tjener et helt andet formål, og dermed kan den nuværende størrelse kunne retfærdigøres :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte billeder som er rigtig gode eksempler, jeg havde gerne hyret dig på baggrund af disse :-)

Dog er jeg enig i at topbanneret måske skal reduceres lidt. Den fylder meget uden at bringe nogen værdi :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er et vildt lækkert wordpress theme du har fået på, og det passer godt til det du laver.

Den eneste ting jeg syntes mangler lidt er nogen flere af dine billeder. Går man til bryllupsbilleder, så er der kun et enkelt. Der burde være 10.

Ellers intet at sætte en finger på.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hvis du bruger din topbanner til at vise nogle af dine egne værker, så mener jeg at det tjener et helt andet formål, og dermed kan den nuværende størrelse kunne retfærdigøres :)

Nu er jeg med Simon - tak :-)!

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorartikler:

Flotte billeder som er rigtig gode eksempler, jeg havde gerne hyret dig på baggrund af disse :-)

Dog er jeg enig i at topbanneret måske skal reduceres lidt. Den fylder meget uden at bringe nogen værdi :-)

Mange tak - og du er altid velkommen til at hyre mig :-).

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er til salg:

Syntes det er et vildt lækkert wordpress theme du har fået på, og det passer godt til det du laver.

Den eneste ting jeg syntes mangler lidt er nogen flere af dine billeder. Går man til bryllupsbilleder, så er der kun et enkelt. Der burde være 10.

Ellers intet at sætte en finger på.

Tak for det, men der er mange billeder på bryllupssiden. Det øverste er en slider med pile som man kan trykke på - er det svært at se, for så må jeg lave en anden løsning.
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg synes det generelt ser meget lækkert ud, det kan du vidst godt være tilfreds med!

Der er enkelte under sider som mangler information, men det ved du sikkert godt. 

Held og lykke!

Hilsen
Nikolai 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Cortsen:
Fedt Mark! Du tænker på forsiden ikke?

Jo :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er rigtig flot! Smile

Ud over de ting de andre har nævnt faldt jeg over at der ikke åbnes en ny side når man trykker på links til de sociale medier.. Jeg ville nok foretrække at eks. facebook åbnede i et nyt faneblad, så du ikke sender besøgende væk fra din side.

Er det i øvrigt med vilje at LinkedIn og flickr kun er under din "profil" og ikke i top og bund som både facebook og g+ er?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)