Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et lagerhotel - Det ligger i Tyskland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg har et lager i Tyskland (lige ned over grænsen ved Fleggaard), hvor jeg gerne vil tilbyde dig at står for hele din lagerlogistik, som inkludere lager, ordrebehandling (pakning, fragt mm.) og evt. kundeservice.

Er det noget som du kunne være interesseret i, så send mig en mail og vi tager en snak om det.

Det kræver dog at du allerede har ordre hverdag og en vis volume.

Skriv en PB her, eller til min mail på: info(a)dc-invest.dk 

Mvh.
Danny Christensen 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at oppe denne, efter stilstand i 8 dage :)

De personer jeg søger, er webshop ejere som driver deres shop/lager hjemme fra privaten. Du bor måske i en mindre lejlighed og har i sin tid startet stille og roligt op, med lidt lager stående i f.eks. stuen.

Du er nu blevet meget klogere, fået meget mere succes, ordrene vælter ind og dit lager er vokset - men din stue glemte at følge med. Så det begynder at blive lidt trængt, når du efter en hård arbejdsdag gerne vil smide dig på sofaen foran flimmerkassen.

Så er det at jeg kan hjælpe dig. Vi har en lagerbygning i forlængelse med vores kontor i Harrislee, hvor vi gerne vil tilbyde dig at står for lager og ordrebehandling. Kundeservice kunne være en ting vi kunne varetage.

Vi har stor erfaring med at ordrebehandle (fra tidligere og nuværende webshops), vi har allerede noget af lagerhallen lejet ud (dog til større ting/opbevaring). Så tænker du at, det kunne være rart at slippe for det daglige/kedelige/trivielle ordrebehandling, så lad os gør det for dig.
Du vil så have masser af tid til at få din virksomhed til at vokse endnu mere, og få endnu mere succes.

Så skriv til mig, og vi kigger på en løsning til dig :)

Mvh.
Danny Christensen 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der ikke mere lagerplads.

Hvis du står og skal bruge nogle m2. til opbevaring, så er i stadig velkommen til at skrive, da vi har lidt plads til dette endnu.

Så har vi fået frigjort noget bannerplads på vores bygning.

Vi ligger i krydset hvor man drejer ned til Otto-Duborg, Calle og Fakta. Længere henne kommer den stor Fleggard.
Det resulter i at vi har 6000 biler kørende forbi hverdag (dansker) Tysker, nordmænd, svensker mm. er ikke regnet med her.

Adressen er Am Oxer 51, 24955 Harrislee. 

Banner/Skilte
1,5 m Høj
3 m Lang
300 Euro/mdr.


Dobbelt banner/skilt:
1,5 m Høj
6 m lang
500 Euro/mdr. 

Mvh.
Danny Christensen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)