Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man henvende sig til virksomheder (lovligt) med et, for dem, relevant tilbud?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan man henvende sig til virksomheder (lovligt)  med et, for dem, relevant tilbud?

Jeg har hverken hjemmeside eller firmanavn på plads endnu.

Inden jeg bruger for meget tid på momsregistrering, opsætning af hjemmeside osv. vil jeg gerne sikre mig, at der overhovedet er nogle virksomheder der vil gøre brug af mine kompetencer, som f.eks. korrekturlæsning af hjemmesider

Må jeg sende dem en mail og skrive hvad jeg kan hjælpe dem med?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ringe til dem. Du må ikke bare sende en mail uden tilladelse.

Eller du kan skrive et almindeligt gammeldags brev og sende med posten.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke mail.

Du må ringe, og få lov til at sende dem en mail.

Sørg for at have lavet noget ordentligt materiale klar du kan sende ( når altså du har fået tilladelsen pr. tel.) :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv.... Men tak for hjælpen Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Stine Lynggaard:
Øv.... Men tak for hjælpen Smile

 Du er for hurtig for mig Fru. Hartmann :)

Men, hvorfor ØV ? :)

Det er langt mere effektivt at ringe først - få korrekt kontaktperson, gøde jorden mv...

Ja, det tager længere tid - men virker også langt bedre.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke øv. Hvis du på noget som helst tidspunkt har arbejdet i en virksomhed. Hvor sælgere har haft kontaktet dig, ville du vide hvor pisse irriterende de fleste er. Specielt dem som er dårligt forberedte, har dårlig moral eller bare er inkompetente.

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop arbejdet med salg tidligere og min erfaring siger mig, at det er langt sværere at 'fange' den rette person over telefonen lige når de har tid og det passer dem, end hvis man kunne sende en mail som de først læser når tiden er til det.

Men I har jo helt ret, jeg må bare gribe knoglen og komme i gang Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Det er langt mere effektivt at ringe først - få korrekt kontaktperson, gøde jorden mv...

Ja, det tager længere tid - men virker også langt bedre.

Jamen det er jo derfor jeg opretter denne tråd. Så jeg kan få gode råd af alle de kloge aminoer Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Nu skriver du ikke noget om din faglige baggrund i din profil, men hvis du er mindst 1½ henne i en relevant uddannelse, og hvis du samtidig er helt sikker på, at du skriver korrekt og levende dansk, kan du søge om at blive optaget på Tekstspots hold af freelancere. Her skal du bestå en test. Så skaffer vi kunderne og opgaverne, mens du selv kan koncentrere dig om at bruge tiden på at skrive og læse korrektur. 

Om der er et marked? Der er i hvert fald rigeligt med dårlig tekst, som burde rettes. Men det er ikke mit indtryk, at korrekturlæsning af dårlige hjemmesider, nogensinde bliver big business. For det første er mange ikke bevidste om, hvor meget den dårlige tekst skader deres virksomhed. For det andet er det ret svært at komme igennem med et opsøgende salg, når du skal starte med et negativt udgangspunkt: "Din hjemmeside stinker af skod!" Vi oplever til gengæld, at der er et glimrende marked blandt seriøse kunder, som sætter pris på tekst i ordentlig kvalitet - og som løbende skal have skrevet mere.

Skriv til os på kontakt@tekstspot.dk, hvis du har evner, mod og lyst til at være med på Danmarks bedste hold af freelanceskribenter.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)