Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis arbejdskraft! - Ja den er god nok

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Jeg tilbyder min arbejdskraft, helt gratis! 

Det primære område jeg gerne vil arbejde indenfor er marketing, international handel og salg, eller bare komme ud i en nystartet virksomhed for en stund. Jeg har et mål om at få et job senere hen, men lige nu handler det om at få noget erfaring, og finde ud af hvad arbejdsmarkedet har at tilbyde.

Jeg forventer langt fra at sidde med ved bestyrelses bordet, og tage den endelige beslutning. Jeg har intet problem med at tømme skraldespande, eller hente kaffe til afdelingen. Mine få krav, er at jeg blot får muligheden for at se hvordan I udfører jeres arbejde, evt. stille et par spørgsmål, samt et bevis for min tid hos jer. 

Min bopæl er i Brøndbyvester, med forbindelse til tog linjen B, hvilket vil sige, at jeg er villig til at arbejde i det meste af København og Storkøbenhavn.

Hvis det lyder fristende, så står der her nedenunder lidt mere om mig selv, og mine fremtidige planer.

Mit navn er Mikkel, jeg er 19 år gammel, og har netop afsluttet gymnasiet, på en handels linje også kaldet HHX, på CPH WEST, Ishøj. Mit sabbatår skulle have været tilbragt med arbejde i udlandet, men det stoppede efter en måned, da projektet jeg var på ikke blev forlænget. Derfor var jeg nødsaget til at tage hjem igen, og jeg står så nu uden fast arbejde. Dette ser jeg som en god mulighed for, at få noget værdifuld erfaring og oplevelser med i bagagen.

Efter mit sabbatår vil jeg gerne læse til markedsføringsøkonom, og bygge videre med en professionsbachelor i international handel og markedsføring, eller Erhvervsøkonomi, HA på RUC. 

For lige at opsummere, så tilbyder jeg min arbejdskraft HELT gratis. Forventer intet fra jeres side i form af løn, frokost ordning, eller andre goder. Blot at jeg får lov til at snuse lidt til det I nu går og laver, og at jeg kan stille nogle spørgsmål, samt at få et bevis for min tid hos jer. Jeg har desuden vedhæftet mit CV, hvis det skulle have interesse for nogle :-)

6332.CV.docx

Jeg glæder mig til at høre fra jer, kære Amino'er! 

I kan kontakte mig herinde, eller på min mail: mikkelkahle@live.dk

PS. Ved godt at det ligger det forkerte sted, har prøvet at lægge mit indlæg ind i "Jeg har et godt tilbud til dig", men en support medarbejder anbefalede at jeg prøvede et andet sted. 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tomt

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

:-)

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Stick out tongue

Sorry, fik skrevet det forkerte sted, og kan desværre ikke slette igen

Natasha

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig flot af dig, at tilbyde din arbejdskraft ganske gratis. Jeg bliver dog nødt til, at høre dig om alle dine jobs og de utrolig korte perioder. For mig er det et rødt flag, så vil gerne høre din forklaring :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte jeg nok, da jeg så din mail ;-) 

Jeg vender tilbage når og hvis der er kommet nogle flere tilbud på bordet. 

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kenn. 

Jeg forstår godt din bekymring, da jeg tidligere har fået samme spørgsmål ved jobsamtaler. 

Min tid som avisbud i 2008 skyldtes at jeg smadrede en rude, og min mor ville have jeg skulle betale. Derfor måtte jeg finde et arbejde, for at betale af på ruden. Derefter blev jeg svømmetræner i min barndoms klub Glostrup Svømme Klub. Dette har jeg været i snart 5 år, dog uden nogle vagter i to år, grundet gymnasie og andre jobs. Jeg har desuden en anbefaling fra dem liggende, som jeg har inkluderet nederst i mit indlæg. 

Jeg oplevede i min tid hos Føtex at blive mobbet af min chef, og fik af vide jeg ikke var hurtig nok, og god nok til mine penge. Jeg fik altså 65 kr. i timen, og var 17 år. Jeg valgte at sige op efter et års tid, det har dog hjulpet mig til at sige fra i en tidlig periode på et job, hvis jeg kan mærke at jeg ikke trives. Dette er også grunden til min korte periode som telemarketing medarbejder. 

Stila A/S er min fars tidligere arbejde, hvor jeg fik lov til at arbejde når de havde fået ekstra ordre ind, hvilket typisk var i sommerferie perioden.

Min tid hos Coop A/S blev stoppet på en meget uheldig måde. Det var natte arbejde, og jeg var glad for det. Dog fik jeg en skade i ryggen grundet min styrketræning, så jeg var sygemeldt fra arbejde, og blev afskediget efter tre måneder. Har været til en fysioterapeut siden, og er nu kommet 100% tilbage. Mit indtryk var at Coop troede jeg blot ville skumme fløden, og få penge for at være sygemeldt. Jeg har derfor valgt ikke at kontakte dem igen. 

Videospilstester jobbet var på forhånd bestemt til at være et 14 ugers projekt, med mulighed for at komme med på fremtidige projekter. Dette kunne de dog ikke give mig, da de ikke havde fået nogle ordre ind på test af flere spil. Desværre. Har dog været i kontakt med dem siden, men det passede ikke ind i mine planer, at tage tilbage til Málaga i en uge for at arbejde. 

Anbefalingen: 

0574.Anbefaling Mikkel kahle - GSK.pdf

I er velkomne til at stille alle de spørgsmål i vil, besvarer dem så godt jeg nu kan. Håber det var svar nok Kenn :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KennM:

Det er rigtig flot af dig, at tilbyde din arbejdskraft ganske gratis. Jeg bliver dog nødt til, at høre dig om alle dine jobs og de utrolig korte perioder. For mig er det et rødt flag, så vil gerne høre din forklaring :)

Hvad mener du? Der er tale om et meget ungt menneske, som har haft nogle fritidsjobs.

Vel meget naturligt at det er af kortere varighed.

For mig ser det ud til at være en person, som ikke er bange for at kaste sig over forskellige jobs og dermed få bred erfaring på sin vej til det måske endelige job!

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har på sin vis ret. Jeg oplever tit at blive træt af mit job, hvis der ikke er variation nok, og hvis det hurtigt bliver rutine. Dette gjaldt for telemarketing jobbet. Det er alt for ensformigt til mig, og jeg skal helst udfordres og ikke sidde på en kontor stol hele dagen. Det har jeg alt for meget krudt i røven til. 

Jeg fortryder ikke mine mange jobs, da jeg har lært utroligt meget fra dem. Ville nødigt have været kasseassistent i Netto i 3 år, det lærer man ikke særligt meget af, både personligt, men også erhvervsmæssigt. Jeg har fået prøvet en del forskellige erhverv og ved nu at intet af det jeg har prøvet, er noget jeg vil leve af resten af livet. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

KennM:

Det er rigtig flot af dig, at tilbyde din arbejdskraft ganske gratis. Jeg bliver dog nødt til, at høre dig om alle dine jobs og de utrolig korte perioder. For mig er det et rødt flag, så vil gerne høre din forklaring :)

Hvad mener du? Der er tale om et meget ungt menneske, som har haft nogle fritidsjobs.

Vel meget naturligt at det er af kortere varighed.

For mig ser det ud til at være en person, som ikke er bange for at kaste sig over forskellige jobs og dermed få bred erfaring på sin vej til det måske endelige job!

Det er vel meget naturligt, at man gerne vil have en forklaring på korte perioder. Det kan jo skyldes at medarbejderen er blevet fyret fra hvert eneste sted. Trådstarters forklaring er jo helt perfekt.

Men det kunne jo også være, at man som person bliver hurtig træt af sit arbejde og dermed smutter videre. Jeg har ikke lyst til, at tage nogen ind, bruge tid på dem og lære dem omkring virksomheden, hvis de alligevel hurtigt smutter igen. Selvom personen arbejder gratis, så skal man jo stadig tage sig tid til vedkommende.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)