Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress: Gøre øverste menupunkt 'ikke-klikbart'

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

På en WordPress side har jeg en menu, hvor eet menupunkt, uden dropdownmenupunkter, ('Forside') er og skal vedblive med at være klikbart. De andre menupunkter har dropdown-menupunkter, som selvfølgelig er klikbare. Men selve det øverste menupunkt, skal ikke være klikbart. Menu-punkterne er lavet som en tom side, som jeg ikke ønsker, nogen skal komme ind på. (Håber, dette giver mening Stick out tongue)

Kan man indstille disse 'tomme sider' til ikke at være klikbare i menu'en? Således at det kun er punkterne i dropdown menuen der er klikbare?

Hvis ja, hvordan gøres dette?

På forhånd tak! Big Smile

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan nok godt ændre det i koden, men skriver du ikke php vil du have et problem med det.

Personligt har jeg altid gjort det at jeg beholder den klikbar, og så laver siden om til en oversigts side hvor man kan se undersiderne. Den kan du så bruge siden til at skrive lidt mere detaljeret info om dine undersider. Så har du også et par ektra interne links til din seo.

Du vil altså have en "menu side" med en oversigt over dine undermenuer.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! Big Smile Tak for dit svar. Dit løsningsforslag har jeg overvejet, og det ender måske med, at jeg gør det. Jeg er ikke så meget for at skulle rode med php-kodning Embarrassed

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan klares uden kendskab til PHP :)

Under "udseende/appearence -> menu" kan du lave en custom menu, med custom links. Her kan du bla. styrer rækkefølgen og meget mere.

De links du IKKE ønsker skal være klikbare sætter du et custom link ind og sætter url'en til # 

- skriv til info@fredskov.com med login informationerne til sitet, samt specifikke detaljer omkring det du ønsker skal fikses, så kan jeg klare det for en flad 50'er hvis du selv har problemer med at fikse det. (Betaling via. normal bankoverførsel)

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

1000 tak for dit svar. Jeg har forsøgt mig med det, du foreslår: Lavet et custom link, sat url'en til 'x', og sat 'siden' øverst i menuen. Men... Man kan stadig klikke på det og får så fejlmeddelelsen: Server not found! Kan det lade sig gøre, at menupunktet IKKE bliver klikbart? Så man bliver på siden?

Tak for dit tilbud om at 'fixe' det for en 50'er. Men dels er det noget frivilligt arbejde jeg laver for en ngo forening, og der er ingen penge i det, og dels vil jeg gerne lære det selv... Smile

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups! Nu lykkedes det sørme! Jeg havde lavet den fejl, at skrive url'en til: http://#. Rettede det til kun: # og så virkede det! 1000 tak!!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

cdj:

Ups! Nu lykkedes det sørme! Jeg havde lavet den fejl, at skrive url'en til: http://#. Rettede det til kun: # og så virkede det! 1000 tak!!

Super du fik det til at virke :)
-  Og det var så lidt 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)