Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger friske mennesker fra København og omegn som har lysten til udveksling af idéer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg ønsker at komme i kontakt med nogle friske mennesker fra København og omegn som har lysten til udveksling af idéer, for derefter i samarbejde at skabe et startup. Jeg forstiller mig at mødes over nogle gange og får nogle gode snakke om hvilke retninger skal undersøges nærmere samt ambitionsniveau. Jeg er overbevist om, at et godt samarbejde handler i bund og grund om god kemi og tillid til hinanden.

Jeg er en mand på 30 fra København som har fast arbejde indenfor operationel ledelse og økonomistyring. Min teoretiske baggrund indeholder erhvervsuddannelse og universitetsgrader (ingeniørvidenskab og kommerciel ledelse).

Jeg ser frem til at høre fra interesseret via PM, hvor intet vover intet vinder.

Med venlig hilsen fra den søgende og åbensindet

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg læste dit indlægamino vedr. et evt. samarbejde. Jeg er 28 og fra Østerbro og har arbejdet med e-handel og markedsføring siden 2006. Jeg er pt ved at sælge min webshop og er derfor på udkig efter nye udfordringer.

I hvilke brancher har du interesse?

Med venlig hilsen


Casper Hinding

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Casper,

Tak for indlægget.

Outputtet har ikke den største betydning for mig, men at finde en branche som er mere i blå ocean i stedet for det røde ocean er et godt udgangspunkt for fremdrift. Virksomhedsstrategi og det at drive virksomheden har min store interesse.

Hvis du har tid og mulighed for at mødes over en kop te, så kan vi tage en uddybende snak om evt. hvad, hvordan og hvorledes?

M.v.h. Erol

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erol

Prøv lige at sende mig en pm med dit telefon nr, jeg er igang med at udvide mit forretningskoncept, det er i høj grad Blue Ocean.

Mvh

Amin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)