Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du blive endnu bedre til mødebooking. Du har nu chancen for at melde dig til vores netværk i dag senest kl 17.00 1 oktober

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Rikke,

Vi er nu to personer der arbejder med telefonen som et redskab, i henholdsvis rengøring og forsikringsbranchen.

Mine tanker er at vi skyper 1 onsdag i måneden kl 19.00 - 20.00 ca

Jeg vil gerne dele ud af mine erfaringer samt lære lidt om hvordan kanvaskald foregår i andre brancher end min, som er rengøringsbranchen.

Er du i rengøringsbranchen er du selvfølgelig velkommen, og vil dog sørge for at en branche ikke er overrepræsenteret.

Indledningen kunne sagtens være at jeg inviterer gæster som er uddannet coaches og andre som i vores branche allerede har succes. I starten er det vigtigt at vi får lært hinanden at kende.

Skype id: rikke.hindborg

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

det lyder spændende. Jeg har dog for mange aktiviteter i gang til at kunne melde mig til noget netværk på fast basis, men føler du behov for sparring kan du sende mig dit telefonnummer så vil jeg ringe dig op :)

Jeg har erfaring i de 2 brancher du nævner + et hav af andre...

Mvh Jannie

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Vi snakkede meget om at vi egentlig kun tager de lavest hængende frugter. Vil gerne snakke om indvendinger. Måske jeg måtte spørge dig om hvordan du bruger indvendinger og at du kunne svare på det i nætværket bare 10 min næste gang er 1 onsdag i november måned kl 19.00. Det ville vi sætte stor pris på. Vh Rikke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)