Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple produkter fra Alibaba og diytrade

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.

Jeg står og har et kæmpe spørgesmålstegn i hoved. Jeg tænker på at sælge nogen apple produkter som jeg importere fra Alibaba og diytrade. Er det lovligt at sælge dem på en webshop og er det fake eller ægte? Hvis det er Fake er der så nogen der ved hvordan de virker i forhold til det orginale fra apple?

Håber i kan hjælpe mig :)

Hilsen Daniel

Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Møller & Kjøbsted Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Daniel. 

Generelt er mange af de Apple produkter som findes på Alibaba falske, dvs. ikke lavet af Apple selv. Du kan dog finde enkelte ægte produkter imellem. Det du skal være mest opmærksom på er at der er rigtig mange "skod" produkter imellem. Altså produkter af meget dårlig kvalitet, som ofte virker i et par uger for derefter at gå i stykker. Ofte hænger pris og kvalitet sammen, så sorter de billigeste produkter fra. Det er hvertfald vores oplevelse her hos billigeiphonekabler.dk

Køb så nogle få af disse produkter hjem for at teste om kvaliteten er i orden. Finder du den i orden kan du frit begynde at sælge dem på en webshop – Du skal du huske at du skal betale både told og importmoms :-)

Nikolaj

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

de er som udgangpunkt fake = de kan stoppes i tolden + apple kan kræve en masse penge af dig og kræve den destruerede + opfylder normalt slet ikke test krav til CE med mere = risiko for erstatning for en masse - fingers off helt enkelt

Ansvar for at være stensikker på det ikke er kopi og alt er testet er 100% dit og kan aldrig tørres af på en glad alibaba mand - se http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/kopivarer.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Nikolaj Hvordan kan jeg finde ud af om varene jeg bestiller er ægte fra Apple?? Og kender du måske en leverandør jeg kan bruge? Hilsen Daniel
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)