Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få opdateret min webshop nemmere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at stikke tæerne i vandet, for at sælge LED pærer i en webshop. Men, jeg ser et problem forude. Nogle varer bliver fra eget lager, men de fleste kommer fra anden leverandør, hvor priser og lagerstand kommer til at variere, uden jeg kan styre det.

Findes der et værktøj/plugin der kan bruges til at synkronisere disse leverandørlister med min webshop? Er der en webshop (Dandomain, Smartwep, Scannet osv.) der egner sig bedst til den slags automatisk opdatering?

På forhånd tak, Jakob

Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Fra  bitfork Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Det kommer helt an på hvilke lister og vilke leverandører det er , men min erfaring siger mig at du næsten altid vil ende ud i at skulle have programmet en integration imellem din shop og dine leverandør lister

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Ib,

Det var det jeg var bange for.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 12. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Der findes en løsning, som hedder ShopAutomator. Den kan synkronisere dine leverandørlister med din webshop, og automatisk opdatere dine produkters pris og lagerstatus. Dermed sparer du en masse tid på rutineopgaver, og kan bruge din tid på eksempelvis salg. Værktøjet kan også hjælpe med at finde den billigste leverandør, hvis du har flere leverandører til samme produkt.

Løsningen er onlinebaseret, og er meget fleksibel. Du kan tilkøbe det antal leverandørlister, som passer dig.

Hvis du får brug for det, så kan du også bruge værktøjet til prisovervågning af dine konkurrenter - På den måde er det nemmere for dig at prissætte dine varer, så prisen er konkurrencedygtig i forhold til konkurrenterne. Du bestemmer selv hvor mange konkurrenter, du vil have overvåget, og hvor tit dette skal foregå.

Du kan læse mere om produktet her: www.shopautomator.dk

Hilsen

Kristian     

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt laves men som det bliver nævnt kræver det nok at en programmør kommer på banen

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kristian, dem vil jeg snakke med.

Er der nogen af jer andre der kender til www.shopautomator.dk?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)