Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg mangler en god tøjleverandør.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg er så småt kommet til det punkt hvor det er på tide at se efter en seriøs tøjleverandør. Jeg søger primært tøj til kvinder, ingen bestemte mærker men god kvalitet til fornuftig pris. På sigt tænker jeg også accesories, tasker , smykker mm.. Hit me (; 


Mere

Svar

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at være en idiot. Men så let er det altså ikke. :)

Hvis jeg var dig, ville jeg søge efter nogenlunde samme emner i søgefeltet. Læs om der er nogen der byder ind som leverandør. Hvis ikke.

Så skal du selv ud og deltage enten ved messer eller ringe/maile rundt til leverandører som du finder over nettet eller andre steder.

Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert, men der er jo intet galt ondt prøve her også (:

Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,Hvis du vil producer din kollektion prisbilligt i Tyrkiet,lige fra straten med prototyper,samples og serieproduktion når du finder ordre,,jeg er selv tyrkisk kurder som har boet i Dk 25 år,,jeg har erfaring med tøj branchen,,og jeg bor i et område med flere professionelle systuer,og professionelle folk i branchen som kunne hjælp dig til at starte din egne kollokation prisbilligt i Tyrkiet,og sælges over Helle verden,er du interesseret, kan du skrive til mig pa emai, kurderkim99@jubii.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)