Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg. jeg fik denne ide ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

helt enig nu var det også bare noget jeg lige hurtigt fandt på. selv skulle jeg lave en investorer forretningsplan ville jeg dog nok betale mig fra det. så alt er perfekt hvis det kommer der til en dag måske

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hørte det blot i programmet Sladrehanken på DR3, hvor han var på hold med Peter Falktoft. Her nævnte han det med stort bogstav og fejl i så simple ord som "Hej". :-)

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

det er altid godt med hjælp og kan også godt lide folk rette på min tekst. det er også fint nok det skal folk være velkommen til. men vil sige at jeg er typen hvis tingene interessere mig skal jeg dog. nok få det lært og hvis man vender den om kan man sige ? hvad skal man arbejde med frem ad rettet. jeg skal dog ikke skrive tekster for nogle :D men hvis man vender. den om igen kan man se sådan på det at glem stavefejlene og forstå det der står. lys til det man siger forstå det man mener :D

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

kombare:

jeg sidder selv foran computeren mange timer om dagen. så kan heller ikke selv sidde og skriver breve der er mega lange for at se om folk er på eller ej. 

Altså hvis du ikke er villig til at arbejde, så skal du heller ikke regne med at tjene penge eller på anden måde have success. Og du skal SLET ikke regne med at nogen vil give dig penge til noget som helst.

Der skal knokles, og er det for andres penge skal der knokles endnu mere.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

kan høre du gerne vil have en lille snak lyder det til :D sådan som. jeg ser på tingene er for det første har penge ingen værdi overhoved og slet ikke i min verden.

nummer to er at kan godt snakke min sag godt hvis det er noget der interessere mig. og hvis jeg virkelig vil have noget op at stå skal jeg nok. få det løkkes på den ene eller den anden måde. og jeg ved skam godt at der bare skal arbejdes hårdt før i tiden da jeg ikke lavede internet. men var ude i den hårde mark arbejdede jeg 16 timer om dagen og fik næsten ingen søvn. og ved godt det er meget værre når man er selvstændig men lige nu hygger jeg mig bare lidt her. lige nu undersøger jeg bare nogle ting

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)