Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag for gavekort

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 50
Fra  AMHT Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg har lige et spørgsmål omkring fradragsretten på gavekort.

Mit website lever af indlæg fra registrerede brugere og jeg vil derfor gerne øge incitamentet for at blive bruger på sitet. Altså at kanalisere noget mere af trafikken til brugere. 

Derfor arbejder jeg med ide om at udlodde nogle gavekort til brugerene der skriver de bedste indlæg samt dem der er mest aktive på sitet. 

Hvorledes er fradragsreglerne på dette område, jeg mener det har jo en salgsfremmende værdi, hvorfor jeg jo mener der må være fuld fradragsret?

Er der nogle eksperter der kan bekræfte mig i min tese? eller kræver det at jeg også bruger det aktivt i min markedsføring før at man kan opnå denne fradragsret?

Venlig Hilsen

Carsten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

det kræver i alle fald, at det ikke kan ses som en eller anden form for aflønning, da du jo får et produkt ud af det - får folk til at skrive aktivt og godt for dig. I så fald skal det skatteindberettes og så har du jo fuldt fradrag som løn.

Jeg tør ikke komme det nærmere i forhold til markedsføringsudgift når det ikke er til tilfældige kunder men til aktive brugere. 

Vent på andre, eller om intet kommer, spørg en revisor og ellers spørg skat med risiko for at de vil sige det er løn

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 50
Fra  AMHT Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker i så fald at der må være en bagatel grænse eller noget andet

De skriver ikke som sådan indlæg for mig, men for for dem selv og debatten. betragt det lidt som en debatside, men som nævnt lever og siden og har sin dynamik i at der kommer flere brugere til der aktivt vil tage del i debatten med deres egne indlæg eller lyst til at debattere de andres.

Så jeg tænker at det virker mærkeligt og at det i så fald skulle ret vildt hvis jeg skulle ende op med flere tusinde på lønningslisten ;)

I princippet minder det jo mere som hvis man skrev sig op til et nyhedsbrev og var med i konkurrencen om et gavekort etc. i dette tilfælde kommer man nærmere gavekortet nu mere aktiv man er.

Carsten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

KongGeisler:
i dette tilfælde kommer man nærmere gavekortet nu mere aktiv man er.
ja det er jo netop ikke tilfældigt og det er det som kan være problem og ses det som løn er der absolut ingen bagatelgrænse - håb på svar eller betal revisor

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 50
Fra  AMHT Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok ikke andet for :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)