Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verified by Visa problemer..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har en webshop lavet i Joomla/k2store med Paymill som betalingsløsning. Jeg oplever ugentligt flere ordrer som ikke bliver gennemført pga. problemer med kortbetalingen. Dvs. efter folk har indtastet adresseoplysninger, kortoplysninger osv. bliver kortbetalingen ikke gennemført, har kontakt med en kunde som fortæller at systemet bare hænger efter man har indtastet oplysninger i "verified by visa" vinduet.

Dette er selvfølgeligt dybt uholdbart, da jeg mister ordrer, og mine kunder får en dårlig oplevelse i min shop!!

Er der nogen der har haft samme oplevelse og har indblik i hvad der går galt, jeg kan ikke gennemskue om fejlen ligger i koden på min webshop, koden i betalingsmodulet (som er udviklet af k2store) eller hos verified by visa..

Hvorfor går det galt?

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Da jeg talte med dem inde ved quickpay, sagde de at webshoppen intet har med verified by visa at gøre, men det er betalings gatewayen der er afgørende.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Customfit har vi anvendt Verified og SecureCode fast siden 2008, og vi har aldrig haft de problemer, som du oplever. Men vi oplever derimod en del kunder, som enten ikke gennemfører en bestilling, fordi de ik kan finde ud af Verified/SecureCode, eller også er det fraud ordre, hvor svindlerne ik har koden...

Mig bekendt kører Verified og SecureCode via nogle selvstændige systemer, så hvis den hænger hos dig, kunne det tyde på, at der er et problem mellem gateway og viderestillingen til Verified siden. Måske du skulle kontakte dem, som håndterer dine betalinger. De kan sikkert let gennemskue, hvorfor der evt måtte være problemer.

Nu fortæller du ik, hvor du sælger varer, men sælger du f.eks varer i Danmark, skal du være forberedt på, at mange falder fra på Verified, fordi det er nyt, eller fordi de ik kan finde ud af det. Så med mindre din shop er i risikogruppen, fordi du sælger højrisiko varer, ville jeg nok fravælge Verified, hvis hjemmemarkedet er det primære. Sælger du derimod mod hele EU eller hele verden, kan der være en vis fornuft i, at du har Verified på, dog afhænger det meget af, hvilke varer du forhandler...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager også brug af Verified by Visa (og master for den sagsskyld) - et problem vi så, er at Verified by Visa fra tid til anden loader en java version af NemID - hvilket mange browsers sjovt nok blokere. Dog har vi kunne afhjælpe de meget få kunder der har haft problemer.

Korrekt at Verified by Visa og Master er lidt nederen fra tid til anden, men tror det er nemmere man smider den i hovedet på folk da det bliver standard meget snart alligevel, samt det styrker sikkerheden ved betaling grundet af det skaber mindre fraud.

Paymill loader forresten Verified by Visa internt i deres frame - og der er ikke problemer med disse.

Personligt har jeg et kæmpe problem med 'Verified by Visa' i Danmark - da jeg bor i udlandet, har derfor ikke dansk nummer - og da min bank står for 3D Secure (Verified by Visa, Master etc) - og deres SMS gateway (TDC) - åbenbart ikke kan finde ud af at sende SMSer til et ikke-dansk nummer, gør det jeg aldrig kan gennemføre en betaling med dansk visa eller mastercard af den simple grund TDC aldrig kan sende mig den engangskode som jeg skal have for at gennemføre betalingen.

Jeg siger ikke dette kan være problemet ved dig - men du skal være opmærksom på at disse ting kan forekomme - forhåbentlig fixes både java version af NemID og support for udenlandske numre snart :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for indlæggene, jeg har haft kontakt med Paymill og de kan se i logs for de betalinger der ikke går igennem at problemet er timeouts pga. for lange svartider hos kortudstederne i de tilfælde hvor der er problemer. De nævner også at problemet kan ligge i brugerens browserkonfiguration/popup-blockers.

Anywho, man kan vælge at slå 3dsecure fra hos Paymill, konsekvensen er dette er så at jeg overtager ansvaret selv i tilfælde af misbrug af kort på min side, jeg sælger primært i Danmark og en gang imellem Norge/Sverige så jeg er relativ tryg ved at køre uden 3dsecure så jeg har valgt at få det slået fra.

Alternativet med at jeg mister salg hver uge, og nogle kunder får en dårlig oplevelse med min shop kan jeg jo heller ikke leve med i længden!

Jeg siger tak for indsparkene!

Mvh. Jakob

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på at du vil blive 'tvunget' til 3D-Secure i den nærmeste fremtid (2015).

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)