Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide- men er der penge i det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ofte at jeg støder på ideer/projekter som jeg egentlig synes er rigtig gode. Men nogen gange kan jeg godt tænke- hvordan tjener folk pengene?

Fx som sådan et koncept som dinnersurfer. Synes det er genialt at man kan købe mad på den måde. Men jeg tænker også bare- hvordan tjener dem som har firmaet penge på det?

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

nu kender jeg ikke lige det du udtaler dig om angående. virksomheden du taler om men jeg kan forstille mig de tjener. pr salg eller oprettelse eller pr klik eller noget helt andet men det er hvad jeg kunne forstille mig 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige Dinnersurfer må jeg undrer mig over.

Tror de tjener nogle reklamekroner, men forstår simpelthen ikke hvordan det kan være et lovligt koncept. Bare at sælge dåsecola på stranden kræver tilladelser i flæng.

Natasha

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha jeg faldt over et tidligere indlæg angående noget programmering af hvad jeg kunne forstå. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

butterflies:
Jeg synes ofte at jeg støder på ideer/projekter som jeg egentlig synes er rigtig gode. Men nogen gange kan jeg godt tænke- hvordan tjener folk pengene?

Det lyder som om du antager de tjener penge, men det er langt fra altid tilfældet. På den slags projekter handler det ikke om at tjene penge i starten, men om at tiltrække så mange brugere som overhovedet muligt.

Når man har mange brugere, kan man altid finde måder at moneytize sit projekt på.

Så svaret er sikkert at de bruger en masse tid og penge og intet tjener. Det gør de fordi de tror så meget på projektet og på at de nok skal tjene penge, hvis bare de kan få bolden til at rulle, og få en masse projekter.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg Tommy har ret I. Mange af dem som jeg kender der har et lignende projekt, har ikke tjent på det i mange år. Det er først når der er rigtig mange besøgende at der kan være noget at hente. Men det er jo også ligemeget hvis man brænder for det man har gang i :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange store kendte sider som ikke tjener penge. De lever af at investorer holder dem i live, og det gøres med håbet om at de vil tjene penge i fremtiden.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det må da alligevel koste en del at programmere sådan en side? Er det så bare investorer som smider penge i det?

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

kan det være med mindre du selv finder. investorerne som laver programmering i forvejen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)