Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hvornår i tidscyklus?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Hej Thomas

Jeg mener at vi er blevet klædt godt på i forhold til opbygningen osv. med henblik på SEO efterfølgende.

det jeg lidt tænker på, er om det giver mening at bruge alt for mange kræfter og penge på SEO før man har set hvordan siden agerer på Google. Skal siden ikke være på nettet før man kan sige noget om hvor der skal sættes ind med SEO?

Jeg forstår godt, hvordan du ser SEO - men man/jeg kan allerede forudsige, at du formentlig ikke kommer til at ligge så højt på de tungere søgeord. Først og fremmest er det en ny hjemmeside du har, så den vil mangle troværdighed overfor Google og der vil heller ikke være gjort linkbuilding

Derudover vil der i forvejen sidde relativt tunge webshops og andre hjemmesider på søgeordene, så derfor vil i ikke komme til at ligge særligt højt. 

Den erfarende SEO-mand vil hurtigt spotte de steder, hvor der skal optimeres :)

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan tage rigtig lang tid at få en god placering på et keyword på Google.

Derfor er det en god ide at komme i gang med det samme. 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Skal lige se om jeg kan forklarer mig bedre.

Vi er bevidste om hvor vi skal sætte ind på tekstsiden, hvad vi skal skrive og hvad vi ikke bør skrive. Undgå gentagelser osv. osv.

Så jeg mener at vi er fornuftig klædt på til det vi gør lige nu, nemlig at hælde produkter i shoppen (billeder + tekster)

I min optik drejer SEO sig udelukkende om hvordan Google læser vores sider. Som du sikkert ved er vores ven Google en dynamisk fætter og det der er rigtig i dag er forkert i morgen. Der er sikkert rigtig mange SEO folk som har fundet guldægget, men kan nogen med 100% sikkerhed sige at de ved hvilke knapper der skal drejes på og hvilke der ikke skal drejes på uden at siden har haft nogen som helst kontakt med Google?
Det er her jeg bare stiller spørgsmålet, om siden ikke skal have haft som min. en times levetid på Google før nogen med sikkerhed kan sige hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. 

Jeg er ganske bevidst om at vi i vores nuværende fase kan tænke SEO, dog kan det også blive så langhåret og pernittengryn at man fjerner fokus alt for meget fra det egentlige må, nemlig at gå live snart. Jeg forventer at vi skal have omkring 3000 unikke produkter på siden til en start.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Du har ret i en del af det du skriver. Jeg få daglige opkald af nogen der lige har hørt at vi har en webshop på vej og de kan alt mellem himmel og jord til en sveden pris og at vi med det samme kommer på 1. pladsen på Google.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Jeg er ganske bevidst om at vi i vores nuværende fase kan tænke SEO, dog kan det også blive så langhåret og pernittengryn at man fjerner fokus alt for meget fra det egentlige må, nemlig at gå live snart. Jeg forventer at vi skal have omkring 3000 unikke produkter på siden til en start.

Så er det mest optimale at få smidt noget content på din side, uden at komme til at spænde ben for dig selv. Sørg for at du problemfrit kan uploade produkter og skrive tekster i deres respektive kategorier uden, at du kommer til at opleve DC.. Så er du i hvert fald på den sikre side. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fresno Bob:
Der er sikkert rigtig mange SEO folk som har fundet guldægget, men kan nogen med 100% sikkerhed sige at de ved hvilke knapper der skal drejes på og hvilke der ikke skal drejes på uden at siden har haft nogen som helst kontakt med Google?

Ja!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Zia K:

...

Jeg brugte et firma der Hedder DevsSolution. De var rigtig hjælpsomme og var på ingen måde pengegriske, som mange andre kan være. De lovede mig ikke nogle side 1 placeringer men udelukkende bestemt heller ikke at dette var muligt. Nu efter SEO i 2-3 måneder af min hjemmeside er jeg på side 1 på rigtig mange søge ord. Hvilket jeg jo kun er rigtig glad for. :) Og det har ikke kostet mig en bondegård.

....

Men jeg ville da klart bruge et lille beløb for at sikre en god placering fra start. :)

Håber at du kan bruge mit råd.

Fortsat god dag. :)

Kære Zia

Jeg tror dit råd er helt og aldeles ubrugbar .  Mon ikke du har et særligt forhold til DevsSolution, og derfor ikke kunde hos dem?

Men brug kræfter på at (eller lad "din"  webudvikler ordne) fikse www.oelstykke-dagpleje.dk, så den ikke går i fejl. Måske efter at han har ordnet sin egen SEP placering.

Generelt synes jeg der er en del tilfælde af SPAM herinde som ingen gider adressere endsige kommentere på.  Hvad med at admins/moderatorer begyndte at slette ulødige indlæg med hård hånd, for dermed at sikre stedets relevans? 

/Dias

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)