Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Inventor tegnestue!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg firma der laver 3D tegninger i Autodesk Inventor, jeg har et ønske om evt. At sælge dette firma, til nogen der kan bruge de licenser der er i firmaet. Jeg har 6 inventor licenser tilknyttet til firmaet, og de er jo ikke helt gratis!. Så hvis der er nogen der kender nogen der evt. Kunne se mulighederne i at udnytte dette. Tror i det er muligt?

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

3DK:

Hej jeg firma der laver 3D tegninger i Autodesk Inventor, jeg har et ønske om evt. At sælge dette firma, til nogen der kan bruge de licenser der er i firmaet. Jeg har 6 inventor licenser tilknyttet til firmaet, og de er jo ikke helt gratis!. Så hvis der er nogen der kender nogen der evt. Kunne se mulighederne i at udnytte dette. Tror i det er muligt?

Det må bestemt være muligt at sælge firmaet pga licensernes værdi. Nu er Inventor jo ikke det hotteste af CAD systemerne, men bestemt et meget solidt system. Problemet er nok mest at det sikkert skorter på virksomheder der har brug for at udvide deres tegnestab med 6 mand. 

Det er nok meget svært at få en særlig høj pris for licencerne uanset hvordan de sælges, og det er jo også meget afgørende om de er up to date, og hvilken version det er. Hvad er der sket med de 6 mennesker der må have brugt licencerne, og hvorfor er det ikke blot gået fra ex 6 medarbejdere til 4....?

Mvh Jens

Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan se at dit indlæg ikke længere er helt nyt. Jeg er interesseret i at høre nærmere om dit tilbud. 

Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik.

ja det er desværre ikke så interressant som det har været! For autodesk lavede en detalje her 1 februar som gør at hvis man ikke har sucription på sine programmer denne dato så kan de ikke opdateres mere! Og jeg havde ikke lige 66.000kr at bruge på dette, så programmerne er mere eller mindre værdiløse nu.

mvh klaus

Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus.

Ja det er også gået op for mig at Autodesk er ganske hårde at danse med. Men det er da synd og skam at det hele skal gå til spilde, hvis vi kan øjne andre muligheder. Man kan vel ikke kalde det helt værdiløst, så længe, man stadig kan arbejde i programmet. Jeg har bare så mange spørgsmål omkring det, så jeg foreslår at du prøver at ringe til mig på tlf. 26565076 når det kan passe dig, gerne om aftenen. Hvis ikke jeg kan tage telefonen første gang, så prøv igen. Håber vi snakkes ved.

Med venlig hilsen.

Erik 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)