Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DINERO- åbningsbalance- kan man oprette nye konti?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  MilkyWalk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er ved at flytte fra E-economic til Dinero men har lidt problemer med at udfylde åbningsbalancen med mine tal fra E-economic. 

-Har f.eks. en konto i E-economic som hedder bankkonto men derudover også euro-bankkonto.

-Under GÆLD har jeg både en konto som hedder mellemregning med anpartshaver samt en konto som hedder mellemregning med Holding

I begge tilfælde mangler jeg så disse felter (konti) i Dinero.

Kan jeg oprette nye konti i Dinero til de 'punkter' der ikke allerede fremgår og hvordan gør jeg dette?

Tak for hjælpen

Hilsen

Kristine

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan sagtens oprette nye konti - i kontoplan er der en knap til ny konto og bare giv den et nummer tæt under det tilsvarende og se at det bliver korrekt med beholdning eller drift og at du vælger moms eller ikke moms osv

Personlig ville jeg ikke skifte regnskabsprogram ved bare at lægge ult fra et program ind som primo i nyt regnskab og slet ikke hvis der var tale om selskab med holding da det må blive noget rodet at lave årsregnskabet som man så skal ha to forskellige regnskabsprogrammer frem i dokumentation - men alt kan jo lade sig gøre

Jeg ville gøre sådan noget 1/1

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Personlig ville jeg ikke skifte regnskabsprogram ved bare at lægge ult fra et program ind som primo i nyt regnskab

Heller ikke jeg - medmindre du vil importere data fra primo året og frem til i dag. Det er selvfølgelig også muligt, at du har regnskabsår 1/10-30/9, og så kan du jo snildt gør det nu :-)

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

du kan sagtens oprette nye konti - i kontoplan er der en knap til ny konto og bare giv den et nummer tæt under det tilsvarende og se at det bliver korrekt med beholdning eller drift og at du vælger moms eller ikke moms osv

Personlig ville jeg ikke skifte regnskabsprogram ved bare at lægge ult fra et program ind som primo i nyt regnskab og slet ikke hvis der var tale om selskab med holding da det må blive noget rodet at lave årsregnskabet som man så skal ha to forskellige regnskabsprogrammer frem i dokumentation - men alt kan jo lade sig gøre

Jeg ville gøre sådan noget 1/1

Hej Begge.

Du kan roligt lægge dine ultimo tal ind selv om din revisor rodder med regnskabet.

Når revisoren er færdig går du bare ind og retter i åbningsbalancen, og Dinero opdatere automatisk dine primo poster :)

De bedste hilser

Rasmus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)