Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skarpe øjne søges...

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er praktisk talt næsten duftfri. Bruger den til allergikere. Indeholder limonene, cineol og beta-pinene.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tine:

Så kig efter "Natures Call" - den er uden duft. Og på tilbud!

Ok. Jeg ville i så fald fokusere mere på budskabet om at det rent faktisk ikke bare er en duft. Du kan se at vi allerede er kritiske i denne tråd efter at have set hjemmesiden.

Du skriver ret tydeligt i at den fjerner lugten. Men det tror man bare ikke rigtig på. Mens jeg skrev dette fik jeg øje på teksten og illustrationen, når man trykke på kvinden ude i siden. Dette ville jeg gøre mere tydeligt. "How to use" ville jeg ikke trykke på for at finde ud af, hvordan det virker. "Sådan virker det" ville være bedre. Det ville måske være endnu bedre at skrive teksten direkte på siden. Illustrationen bryder jeg mig ikke om. Det tager for lang tid at få overblikket over den. Jeg ville få fremstillet en, der var mere simpel.

Jeg ville også sætte mere fokus på den du snakker om uden duft. Ikke fordi den nødvendigvis sælger, men fordi det understreger meget godt, at der ikke er tale om en duft der bare overdøver stanken. 

Som side bemærkning står der Newsletter: Tilmelding succesfuld. på alle sider, når jeg besøger siden. Det skal selvfølgelig også væk. Det står både i toppen af alle sider med en stor grøn bjælke og så står det nede i bunden.

Jeg ville også få dine "kunderne siger" til at være mere fremhævede. Få nogle citater ind på mere tydelige placeringer. Du har også kun positive anmeldelser på TrustPilot. Nu ved jeg godt, at det ikke er populært at anbefale TrustPilot, men i dit tilfælde ville jeg nok alligevel fokusere på at fremhæve din TrustPilot side, når troværdigheden af produktet er så vigtigt i dit tilfælde. TrustPilot bliver trods alt brugt og er ved at være godt kendt. Selvom der er meget dårligt at sige, så har det for mange kunder trods alt en større troværdighed end anmeldelser man selv har sat ind.

Som sagt så tror jeg Troværdighed til produktet er din største udfordring.

Hjemmesiden er umiddelbart fin nok. Jeg ville dog også lige gå den igennem for småting. F.eks. få lavet et andet favicon, få fjernet links til din webudvikler i bunden og til prestashop, få lavet pæne url's på alle links, fjern unødvendige funktioner som ønskeliste (jeg ser det som unødvendigt på en shop med 1 produktkategori, men behold det selvfølgelig hvis det bliver brugt). Fjern også ting som "Pressen skriver", når der alligevel bare står "6 ud af 6 stjerner", når man trykker. Det er ikke troværdig uden et link

Held og lykke. :)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg gad da godt nok ikke have en kone der sprøjtede sådan noget lort ud på toilettet efter toiletbesøg.

Hvis der er noget der gør en kvinde u-perfekt er det da netop når de ikke tør være sig selv/ikke tør være naturlige i et vist omfang.

Men sådan er vi jo så forskellige. Der er sikkert et marked til dig derude.

Held og lykke med projektet :-)  

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Muligt, Anders. Men hun gad godt nok godt have en mand, der sprøjtede andet end lort ud i toilettet. Tro mig. Det er en lise for os kvinder!

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhhh, Emil. Tak tak for super konstruktiv feedback. Der er noget at gå i gang med og jeg kigger på det i morgen. Tusind tak og sov godt.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tine,

Det behøver jo ikke at være din webshop som er dårlig. Den høje afvisningsprocent kan nemt skyldes at din AdWords kampagne er sat for sløset op.

Hvis dine søgeord ikke er super skarpe og du ikke benytter dig af negative søgeord, så vil du jo suge en masse trafik, som du ikke tjener en eneste krone på.

Det er dog super svært at vurdere uden at kende din kampagnes opsætning.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tine:

Muligt, Anders. Men hun gad godt nok godt have en mand, der sprøjtede andet end lort ud i toilettet. Tro mig. Det er en lise for os kvinder!

Øhhh er det ikke det toilettet er til? Du skal da vist være glad for at du ikke bor i landzone med de dertil hørende dufte der breder sig når landbruget rykker ud og klargør markerne. Man kan altså godt blive for sart og hysterisk.

Lort lugter - men "duftfriskere" "lugtfjernere" stinker fælt.

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Jeg synes din hjemmeside ser fin ud, men som en anden nævner tidligere så få kigget din AdWords kampagne godt igennem. Jeg havde selv mange besøgende, men få ordrer (indtil jeg fik ordnet min kampagne) - det var simpelthen de forkerte besøgende jeg fik ind.

Overvej om du kan få fat på nogle magasiner (women osv. osv.) og få dem til at skrive om dit produkt - eller drej vinklen over på det du selv nævner omkring kvinder og hvorfor det er så vigtigt for jer at 'skjule' jeres toiletbesøg... Evt. find nogle bloggere du kan sende nogle prøver til for derefter at skrive et blogindlæg og linke tilbage til dig (inkl. søgeord/titel i linket).

Til Fru Hartmann;
Nu beder trådstarter ikke om at få nedgjort hendes produkter, så hvad med at finde ja-hatten frem i stedet for den negative attitude? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper. Forstår pointen. Vil gennemgå igen. Tak.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Morten for dine øjne. Kigger på det. 

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)