Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er TVvalg.dk i luften, FEEDBACK SØGES :-D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Så er TVvalg.dk i luften. 

Målet er at give folk en let og overskuelig måde at finde den TV Pakke der indeholder de kanaler som kunden ønsker. 

Jeg ved deres findes mange andre sider med samme formål, men vil rigtig gerne høre hvad i synes om kanalvælgeren, synes personligt den er overskuelig. 

Feedback og forslag er mere end velkomne, der kommer løbende mere indhold på siden :-) 

Mvh. Casper

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme jeg syntes det du gør med de røde "pop-up" bokse i bunden når man pejer på en pakke er ret irreterende, og også lettere forvirende hvad den egentlig hører til. 

Ud over det så ligner den jo en milliard andre affiliate sites. prøv at lav noget unikt som folk finder lækkert på en anden måde. 

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da fint, men hvad skal man bruge det til - og hvor er alle de andre kanaler ?  Altså...

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper

Jeg har svært ved at se hvorfor jeg skulle vælge din fremfor en af de mange der er.

Jeg kan ikke umiddelbart se at jeg får en masse informationer de andre ikke også giver mig.

Ydermere bliver jeg forvirret når jeg peger på en pakke og der f.eks. står 60 kanaler i den røde boks. Måske er det bare mig der er tv dum, men jeg har ikke en anelse om hvilke 60 kanaler det er jeg får - og det står der ikke noget om i den røde boks.

Det er ikke for at være kritisk på en dårlig måde, men i håbet om at du kan bruge det konstruktivt.

Held og lykke med det.

Mvh Brian
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint nok ud - Men er enig med Roberts.dk, hvor er alle de andre kanaler, fair nok du har et udvalg, meeeeen det er lige lovlige lille.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Tak for feedback jeg har taget det til mig, og er i fuld gang med at ændre og tilføje informationer. 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, ville jeg fjerne den unødige tekst i toppen af forsiden, så man hurtigere kommer til det man er der for - filtreringen og valg af TV-pakker.

Idéen er god nok, men som andre også er inde på, så efterlyser jeg også flere informationer og lidt mere ballast, der kan guide mig. Og så savner jeg en mere intuitiv form for vejledning, så jeg ikke selv skal finde ud af hvorfor og hvordan jeg skal krydse af. Se f.eks. hvordan de gør det på http://mp.dk - det synes jeg personligt er en god måde at sætte det op på.

Din side er ikke 100% responsiv, da flere elementer falder ud af deres kasser og selve tv-pakkerne har lige lovligt stor margen imellem sig. Det er noget som du bliver straffet af Google for.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)