Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og et par ekstra spørgsmål..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

 

Noget tid siden jeg har været aktiv herinde, både godt og skidt, jeg har haft tralvt med en masse jobs – godt, men har ikke haft tid til at udvikle min virksomhed – knap så godt.

 

Jeg har lige en røvfuld spørgsmål som jeg håber nogle af jer kan svare på eller hjælpe mig på rette spor med.

 

Jeg driver en hjemmeside der udlejer cocktailbartendere og mobilbarer – www.thecocktailcompany.dk

Det går meget fint med udlejningen af bartendere, og der er efterhånden penge til at betale en ekspert for SEO + Linkbuilding osv.

Jeg skal selv i gang med at lave youtube videoer til facebook og mit galleri hvor jeg viser hvordan man laver en masse forskellige cocktails.

 

Mine spørgsmål er så følgende:

  1. Har du forslag til eller ser du ting på min side der ikke fungerer, noget jeg bør lave om eller, der skærer dig i øjet eller lign.

  2. Hvad ville du gerne se videoer af?

    1. Cocktails sammensat med en ret eller flere cocktails og en menu, eksempeltvis cocktails og mad til pige middagen, til fodboldholdet eller lign

    2. Guide til at lave cocktails

  3. Jeg har en video fra TV2 østjylland under mit galleri – kan den på nogen måde (også lovligt) smides på youtube? Således jeg ikke skal bruge tv2østjyllands medie afspiller.

  4. Jeg holder med stor succes romsmagninger for virksomheder (ekstrem positiv feedback), men kunne godt være interesseret i at holde det for flere private også. Jeg har lokalerne til at afholde det i for op til 50 personer – men hvordan får jeg fat i folk. Facebook er en mulighed jeg har overvejet – jeg har taget kontakt til en god håndfuld interesserede, men det må gerne blive et tilbagevendende arrangement, så skal der en del flere folk til. Har i andre ideer hører jeg gerne

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

nogle der har lidt at byde ind med :)

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse 

Tillykke med aktiviteten i virksomheden, det er da en sundt tegn :P

Der er flere ting der skære i min øjne, i forhold til dit design. Hvis jeg var dig ville jeg fjerne baggrundsbilledet fra content, og kun have det i topbaren og i siderne. For at kompensere for dette, bør du indsætte nogle flere illustrationer og billeder i content. 

Jeg tror du kunne løfte siden MEGET ved at forsøge med et nyt tema. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis du vil have et gratis udkast til en nyt design :)

Hav en god aften. 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle vælge hvad jeg gerne ville se i video'er, så må det være noget med hvordan jeg laver nogle forholdvis lette tricks der får mig til at ligne en prof bartender. Sådan nogle små tricks man lige kan øve sig lidt med, og så blamere sig med til den kommende fest :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

På min skærm (27") gentager baggrundsbilledet sig, og det skal man helst undgå - det ser ikke så pænt ud. Så hellere bruge et boxed layout, eller sørg for at bruge et billede der kan fylde hele skærmen. Ud over det, ser det ret godt ud.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Rigtig fin hjemmeside

jeg kan ikke rigtig sætte finger på noget

så super godt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)