Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til sommerhus - Hvad synes I om den?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Netma Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hillesen

Målgruppen er primært danskere og tyskere.

Når du siger skoleengelsk, på hvilken måde mener du?

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det engelske man lærer i skolen, og som sådan er fint nok, men sætningerne bliver "danske ordstilinger oversat til engelsk". Når jeg har noget er der meget vigtigt får jeg en Englænder til at rette det igennem. Det tror jeg ikke du behøver når det er tyskere du henvender dig til.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først og fremmest er det overordnet en udmærket side. Den kan du være tilfreds med!

Her er dog lidt bemærkninger:

Jeg ved ikke om det er mig som er smådum, men jeg forbinder umiddelbart Kalmar med byen i Sverige. Jeg troede rent faktisk først at der var tale om en feriehus i Sverige, når der som det første står "rent a cosy Kalmar holiday home". 

Jeg synes derudover at det vil give mest mening hvis din infobeskrivelse under de tre infocirkler kommer øverst. Så ved man ligesom med det samme, at det her en side med henblik på udlejning af et feriehus, hvad der udlejes, hvorhenne osv.

Jeg savner lidt hvor/hvad/hvorfor ved første øjekast. Det er ikke svært at finde information på din hjemmeside, men der mangler måske lidt til at fange øjet og interessen når man først gør sin entré på siden. 

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Netma Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg undrede mig også, da jeg fik at vide, at det er et kalmar hus, men kalmar bruges også om træ.

Tak for dit svar :)

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot hjemmeside, den er du sluppet godt fra.

Jeg synes du skal bruge http://erlang.dk/static/pictures/house/house2.jpg som forside billede i stedet for det hvor huset nærmest er skjult bag en hæk.

Få taget nogle bedre billeder indendørs hvor belysningen er bedre og hvor der er nogle lidt hyggelige detaljer.
Få redt sengen med sengetøj og lagen inden der tages billeder af soveværelset. Udebillederne er rigtig gode, men i stor størrelse er de for store til min skærm (bærbar), så jeg ser kun noget af billedet.

Prøv at lave bredden til 100% i stedet. 

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Netma Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Tak for dit input :)

Især angående det med billederne i stor størrelse.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint og indbydende ud.

Jeg ville nok lige undersøge det med "første varme måltid".... I kan rende ind i voldsomme problemer/anklager hvis folk bliver syge af den mad I stiller til dem.

Undersøg om det er lovligt, om der skal specielle tilladelser til det osv.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan:

Hej Claus

Tak for dit input :)

Især angående det med billederne i stor størrelse.

Velbekomme. Sig til hvis du har brug for flere input. Sidder med sommerhusudlejning hver dag, så har efterhånden en del erfaring :-)

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Netma Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann

Det vil jeg undersøge. Tak for input.

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes det ser super godt ud. Dejlig nemt og stilrent.

hvis jeg endelig skal peje på noget, så syntes jeg måske der mangler lidt i baggrunden. Den er meget hvid og det virker lidt som om alt svæver. Syntes dog heller ikke der skal være en farvet baggrund, men måske noget med noget svag skygge eller lign.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)