Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor og hvordan kan man finde gode og billige leverandører i udlandet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Jeg har vil rigtig gerne begynde at sælge noget fedt tøj her i denmark fra udlandet, men hvor kan jeg finde en god leverandør, har overvejet Istanbul i Tyrkiet. Jeg vil gerne starte med at sælge fest tøj og festsko først, og der efter udvide det til f.eks tøj til mænd såsom jakkesæt og skjorter og slips. men hvordan er det med moms og skat og det og hvordan får jeg varerne med hjem. Når jeg har fundet en leverandør, vil jeg selvfølgelig også aftale med dem om jeg kan komme ned og se det tøj de laver og se hvilket kvalitet der er. Ideen er at når jeg har fundet en god leverandør så måske senere hen om det måske er muligt med at at få rettighederne til at det kun er mig som må sælge det i Denmark, men hvordan fårgår det? 

Jeg har ikke noget erfaring med det, og jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte henne eller hvad jeg skal starte med. har snakket med et firma som synes at det lyder som en god ide og de vil gerne starte med at investere lidt hvis jeg har en god forretnings plan som de må se. 

Hjælp, aner ikke hvor jeg skal starte med eller hvordan. Ideen er at lave en hjemmeside og sælge derfra først, men skal først have styr på hvor og hvordan jeg starter. 

Håber i kan hjælpe mig og har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre og hvad jeg bestemt ikke skal gøre.  tusind tak på forhånd Smile

Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,Hvis du vil producer din kollektion prisbilligt i Tyrkiet,lige fra straten med prototyper,samples og serieproduktion når du finder ordre,,jeg er selv tyrkisk kurder som har boet i Dk 25 år,,jeg har erfaring med tøj branchen,,og jeg bor i et område med flere professionelle systuer,og professionelle folk i branchen som kunne hjælp dig til at starte din egne kollokation prisbilligt i Tyrkiet,og kan sælges over Helle verden,er du interesseret,så skrive til mig på kurderkim99@jubii.dk

Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil ikke starte min egen kollektion endnu, det noget jeg gerne vil senere hen, jeg vil bare gerne finde en god leverandør i udlandet, som laver tøj af god kvalitet, som jeg vil sælge her i denmark og håbe at jeg senere hen jan få rettighederne til at det kun er mig som må sælge det i dkk, vil gerne udvide det til også Norge og Sverige , og det skal ikke være kopivarer. men det lyder som en god ide jeg syr nemlig selv mit eget tøj, men har ikke tænkt så meget på at sælge det selv. :) 

Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,,hvis du har et viber nummer kan vi snakke om det,,du kan sende dit nummer til min email kurderkim99@jubii.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)