Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg bruge email eller ringe?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvad er jeres erfaring med grossiter/leverandører? Skal man ringe rundt eller er en mail nok?
Jeg har nemlig fået lidt forskellige meninger, og jeg har selv kun skrevet rundt. Ville det være bedre at ringe? Også selvom leverandøren holder til i Spanien, England eller Østrig?
Jeg vil alligevel gerne holde mig til danske leverandører, men bare til senere brug. 

Hvad er jeres erfaring med det her?

Med venlig hilsen
Lasse R. Søgaard 

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Kommer an på så meget! :) Men om ikke andet, så af hensyn til dokumentation så er email nok at foretrække.

- Dog kan der indledningsvis godt kommunikeres telefonisk, for at filtrerer de "dårligste" leverandører fra...


Frank

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I vores digitale tidsalder forholder det sig vel stadig således, at hvis man ønsker at etablere et godt samarbejde, så taler man sammen for at finde frem til den rigtige aftale - som man så senere gør skriftlig.  Jeg ville starte med at at ringe og forsøge at finde ud af hvilken person jeg skal have fat i for at etablere et samarbejde - eventuelt supplere med en mail for detaljer.  Det kan selvfølgeligt være svært hvis man måske ikke selv er så god til at tale engelsk, tysk eller spansk (det vil de jo helst i det land ;-) ) - her kunne man indlede med et brev(mail).  Desværre er der nok en del emails der ikke altid havner hos den rette - uanset overskriften. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)