Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bigcommerce og dankort?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har en gammel oscommerce installation som jævnligt har udfordringer med forældet php. Jeg har rettet løbende og dertil bygget og bygget på denne version 2.2 af oscommerce. Det er derfor ikke lige til at opgradere til en nyere oscommerce version.

Jeg faldt derfor over shopify og bigcommerce. Jeg har startet en prøve periode med begge, men bigcommerce melder at de ikke samarbejder med nogle gateways der kan behandle dankort og samtidig modtage dansk valuta.

Shopify er for dyr og jeg kan ikke lide deres collections i stedet for kategorier. Tilgængæld kan de integrere med epay som er den nuværende betalingsgateway.
Shopify bliver dog ikke mulig grundet gebyret på 2% pr. Transaktion.

Er der nogen her der kender nogen med bigcommerce (eller lignede) hvor kunder kan se dansk valuta DKK og betale med dankort?

Mvh kasper

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. 

Der er masser af løsninger der sikkerat kan dække dit shop behov. Er der nogen grund til at du "fastlægger" dig på Bigcommerce eller Shopify? Fordi der er jo masser af alternativer - ser du da nogle fordele ved at vælge Bigcommerce når du har udfordingen med at de ikke kan håndtere dansk valuta? Du kunne evt kigge på Woocommerce, som er et plugin til Wordpress, som gør forholdsvis billigt at komme igang. Ellers er der os mulighed for at opbygge en shop i Umbraco med U-Commerce eller Tea-Commerce. Har du tænkt dig selv at sætte det hele op og kan du .PHP kode? Wordpress er jo også opbygget i .PHP hvis du har erfaring med det fra din nuværende shop. Men hvis du har en shop der har en flot omsætning, og kan klare at få nogen til at udføre det professionelt for dig ville det være at foretrække. Da hvis du ikke får lavet det rigtigt fra starten af, kan koste dig omsætning. Har du evt. et link til din nuværende side? Det kunne være interessant at se den.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

Jeg lagde mig lidt fast på eksempelvis bigcommerce for at undgå kodning i php - jeg syntes det har været sjovt at lave en masse i php, men det er ikke fordi jeg er en "ørn" til det :).

Sitet er www.plejeprodukter.dk - og har er en pæn omsætning, men en meget lav BA.

Du nævner flere løsninger jeg ikke har kigget på - jeg tænker at en løsning man ikke selv hoster kræver mindre vedligeholdelse.

Min nuværende udfordring i koden på min side er connection forespørgslen mysql - som er forældet og nu skal hedde mysqli . Det lader dog til at det er gennemgående på hele sitet at der skal tilrettes (og statemens skal skrives anderledes end før).

Det har desværre uheldige udfald når der tastes adresser og lignende - hver anden kundes adresse er ikke mulig at taste for kunden.

Mvh kasper

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

En af de fordele jeg så ved bigcommerce er deres indbygget marketing.

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Woocommerce ser meget spændende ud - det kunne god være en løsning - den ser jeg ihvertfald nærmere på. Da jeg startede plejeprodukter var wordpress ikke noget jeg havde kigget på overhovedet. Det har jeg dog i mellemtiden med at par andre sites - jeg har bare ikke tænkt wordpress som commerce site.

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)