Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kendskab til mono.net som udbyder til webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige brug for et godt råd. Jeg har en webshop som idag bliver hostet af Dandomain, hvilket jeg har været ok tilfreds med.

Jeg har kigget lidt rundt for at se om jeg kunne finde en der kunne tilbyde de samme ting, men til billigere penge. Jeg har nu fundet mono.net - og umiddelbart tænker jeg der kan jeg få et professionelt look til min webshop.

Nu er det så jeg har brug for Jer. Er der nogen af Jer der har kendskab til at bygge en webshop op i mono.net? Vil der vær de funktioner jeg har brug for? Bla har jeg svært ved at finde ud af om det er muligt at have en kundedatabase? Samt hvordan mht. ordrebekræftelse osv, vil det blive sendt ud til kunden så snart ordren bliver lagt?

Håber I kan hjælpe mig hurtigst muligt.

Mvh

Mette

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

istedet for at spilde tid på at bygge en ny webshop skulle du hellere bruge tid på at øge omsætningen i din nuværende shop istedet :-)

Fra Nibe
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikkel - det arbejder jeg også på.  

Nu var det ikke lige det svar jeg søgte, da jeg gerne vil have Jeres hjælp :-)

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke til deres webshop, men var engang for år tilbage privat kunde. Deres produkt var ok, men deres abonnementsbetingelser var i strid med gældende lovgiving.

De låste opsigelses knappen flere mdr. før abonnementet udløb og forhindrede således brugeren i at opsige. Dette var desuden den eneste måde at opsige på jvf. deres salgsbetingelser.

Perioden blev også forlænget 12 mdr, i stedet for pr. løbende måned som reglerne ellers forskriver. 

Måtte tage kontakt til en kvindelig medindehaver og tale med lidt større bogstaver og henvise til lovgivningen før hun opgav deres krav om fornyet abonnement.

Hun var sjovt nok udd. jurist... 

Om de har fået bragt tingene i orden ved jeg ikke, men deres holdning om at fastholde fornyet abonnement klædte dem bestemt ikke og noget jeg tydeligt huske den dag idag..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Skov Pedersen:

Tak Mikkel - det arbejder jeg også på.  

Nu var det ikke lige det svar jeg søgte, da jeg gerne vil have Jeres hjælp :-)

Hvis du allerede har besluttet dig for hvilket svar der er det rigtige hvorfor så spilde tid med at stille et spørgsmål?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 23
Fra  mono.net Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette!

Jeg arbejder hos mono.net og kan derfor fortælle dig, at der bliver udsendt en ordrebekræftelse til dine kunder, så snart de har afgivet en ordre. Du vil også selv modtage en kopi af bekræftelsen. Angående kundedatabasen, kan du så specificere hvad du mener og hvad du har brug for? Du kan evt. skrive direkte til vores supportteam på support@mono.net, så kan de fortælle dig præcis hvad du kan med webshoppen i relation til din virksomheds behov :)

Derudover håber jeg du har læst dig frem til, at webshoppen er i responsive design så du også kan sælge dine produkter til dine kunder, når de bruger mobilen eller en tablet. mono systemet er bygget op omkring drag'n'drop teknologi, som betyder at du selv nemt kan opbygge og designe webshoppen, så du ikke er afhængig af en udvikler eller et webbureau. Du kan have et ubegrænset antal produkter og ordrer med dit abonnement og du kan oprette dig gratis og få adgang til alle webshop-funktionerne samt håndtere op til 5 ordrer, inden du behøver at opgradere. Dermed kan du gratis prøve, om mono er noget for dig!

I forlængelse af Daniels indlæg herunder kan jeg også oplyse, at vores abonnementsvilkår for længst er blevet ændret. Du har nu mulighed for at opsige dit abonnement helt frem til 14 dage før abonnementet bliver fornyet, og du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb :)
 

Fortsat god dag!

De bedste hilsner
Line 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)