Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds start.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Folk herinde. 
jeg har gået med tanken længe om at starte mit eget transport firma. Det skal være et firma der både tager som flytte mand og transport firma af alt. store eller små ting, og så skal det være både bornholm, Sjælland, fyn og jylland, også sverige, så der er et bredt udvalg, men det som der holder mig mest tilbage er kapital til den første firmabil! kan man søge noget legat eller andre offenligydelser til at kunne få startet dette firma, jeg har en del tråde jeg vil kunne hive i ang firma aftaler og sådan. så det ikke arbejde jeg mangler men firma bil og med min su har jeg ikke rigtig selv råd til at ligge ud for firma bilen, det skal jo ikke være noget vildt og fansyt til at starte med, der skal det bare være en bil som kan fragte mig og tingene rundt og self. gerne diesel bil :) men er der nogle herinde der har nogle gode ideer eller råd til hvordan jeg kan få kapital til en firma bil?
På forhånd tak og god søndag.  

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Filip. Det lyder som en god idé. Jeg håber, du har styr på su-reglerne :-) Hvad siger banken? God vind!

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

banken har blanket mig fuldstændig af desværre.
men tænker om der er nogle legater man kan søge til en opstart? Det behøver ikke være nogle vild fansy firmabil. bare en kassevogn, og så helst gerne en diesel, da det ikke vil kunne svare sig for mig eller firmaet at køre benzin

kender su reglerne som sådan, ved jeg må supplere min su op, med det,

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt er det ikke så nemt, at søge legater/fonde til driften i en virksomhed. I hvert fald ikke til noget, der ikke tjener andet formål end at få dig i gang.

Der skal gerne være et lidt bredere perspektiv.

Hvis banken har sagt nej, tænker jeg at det er lidt op ad bakke :-)

Natasha

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ret skidt når selv banken siger nej, men danske bank er i det hele taget bare ret tunge at danse med

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvorfor du gør tingene i omvendt rækkefølge. Men det du gør i transport branchen er at finde din kørsel først også derefter køber bilen da den skal være tilpasset den slags kørsel du skal udføre. F.eks skal du kører mange paller er en lift bil og foretrække er det derimod blot pakker kan en kasse vogn være god. Håber du fanger pointen, det er jo ærgerligt og udelukke sig selv fra evt. God kørsel.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

det har du helt ret i.. jeg tænker primært kørsel med flyttelæs. og så pakker.
så tænker en stor kassebil som stadigvæk må køres med almindelig kørekort.
 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)