Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kaos på vanpibe-cafén - Du SKAL købe en cola!!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glæder mig til du selv siger noget brugbart i denne debat. Du er den eneste, der ikke har bidraget med noget relevant, så hvordan kan du få dig selv til at blive ved? Brug din tid fornuftigt, så kan det være, at du også kan blive mere end lønmodtager.

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været i lign. diskussion! Det er noget lort !

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold nu op. Amino skulle forstille og være en iværksætter site. Og så skal man også se det fra de side. Hvis jeg har et produkt som jeg tjener minimalt på for at yde en service så ønsker jeg da også at mine kunder skal købe andet af mig.
Fremgangs måden er en anden ting. Men forretnings aspektet er der snurre klart.

Eller hva??
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank:
I denne sag rammer du lidt ved siden af synes jeg...

Hvis ejeren flere gange tidligere har gjort det klart at man også skal købe en drink til sin vandpibe - så er det da underligt at man bliver ved med at tage der over, hvis man har et problem med det?

Man kan naturligvis synes hvad man vil, men der er en grund til at der findes lovgivning på området.

Det er bestemt ikke for sjov skyld, at der findes en forbrugerombudsmand der netop har til formål at beskytte forbrugeren mod vildledende markedsføring, spam osv.. 

Desuden findes forbrug.dk (tidligere forbrugerklagenævnet), der hjælper med rådgivning og klagesager i forbindelse med købeloven. 

Café ejeren er forpligtet til at skilte sine priser korrekt, og det er derfor ikke i orden kun at gøre dette mundtligt. Som forbruger skal du naturligvis kunne stole på de priser du bliver præsenteret for.

At trådstarter flere gange besøger samme sted, er helt for egen regning. Jeg forholder mig primært til lovgivningen og reglerne på området, men personligt ville jeg max besøge stedet 2. gange i forventning om at de havde fået styr på reglerne efter 1. besøg. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)