Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel til min webshop...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu haft Surftown til at hoste min webshop igennem en del år og nu er det ikke kun et hobby længere og jeg vil gerne undersøge om ikke det er tid til at skifte når det udløber til januar.

Min hjemmeside er denne her: http://www.arnason.dk/

Det er en side i alm. asp classic som bruger en database og serverkomponenter så som JMail og w3Image

Siden kan godt være hård belastet og den har problemer når jeg sender nyhedsbreve eller andet der skaber meget trafik og det er en dårlig oplevelse for mine kunder når de klikker på linket også ikke kan komme ind på siden.

Pt. så har jeg idag:

- Op til 20 domæner
- 30 GB diskplads
- 300 GB trafik
- Priority Support
- Ubegrænset e-mail
- SSL-kompatibelt webhotel

Men da min hjemmeside er så vigtig så er det tid til at finde undersøge noget markedets muligheder for at skrifte webhotel til marts/april 2015


Med venlig hilsen

Magnus Arnason

Fotograf | Arnason.dk – Sportsfoto | www.arnason.dk | foto@arnason.dk | 2371 2570

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Jeg er glad for at høre, at du anvender Surftown til din webshop. :-)

Må jeg spørge, hvorfor du påtænker at flytte til en anden udbyder? 

Vh,
Nicolas fra Surftown 

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Oplever ofte problemer der driller. F.eks. så har jeg idag fotograferet en fodboldkamp som rigtig mange gerne vil ind og se også er det ikke muligt at tilføje billederne fordi et par af de komponenter som JMail og w3Images driller på mit domain.

Så nu har jeg skrevet til support og de vågner jo først på mandag. Imorgen søndag har jeg et ridestævne som giver ca. 500 billeder der skal på siden og en superligakamp i Esbjerg også er det fanme irreterende at det ikke spiller.

Siden var død i et lille døgn i den seneste uge hvor jeg tilsidst ringede til Surftown også kiggede de på det resat eller genstartede noget så det igen virker.

Jeg er 200% uafhængig af den hjemmeside så sådanne tin har jeg ikke råd til. Alt mit regnskab og kalender administreres også der så når den ikke virker så har jeg ikke meget og lave.

Det er et kæmpe arbejde at flytte og jeg er helst fri men jeg er nød til at se på andre muligheder og ikke leve med noget som gør mig sur når det ikke vil.

/Magnus

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Det lyder som om, at du har haft en rigtig uheldig oplevelse med os. Det beklager jeg meget!

Kan du ikke lige sende mig en mail på nn@surftown.com med dit domænenavn? Så prøver jeg at kigge din sagshistorik igennem, så vi kan få rettet op på de fejl, som vi måtte have lavet - og så prøver jeg at se, om vi ikke kan finde en løsning.

Omkring supporten, så er de online hele weekenden. Dog kun på mail. :-)

Jeg ser frem til at høre fra dig

Vh,
Nicolas fra Surftown 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale Hosting4real.net - Min blog (mauran.me) kører hos dem og det går bare stærkt! Personlig support og meget mere. Jeg er ovenud tilfreds med mit webhotel hos dem. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mauran Muthiah:

Jeg kan varmt anbefale Hosting4real.net - Min blog (mauran.me) kører hos dem og det går bare stærkt! Personlig support og meget mere. Jeg er ovenud tilfreds med mit webhotel hos dem. 

Tak for anbefalingen, men vores infrastuktur understøtter ikke .NET, eller ASP Classic - desværre Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Er din hjemmeside en custom løsning, der er kodet specielt til dig?

Tænker at det kan være relevant at finde ud af, hvad der gør, at siden ikke kan magte trafikken: Er der flaskehalse i selve koden - eller er det hostingen. 

Lyder til, at din udfordring er, at det i perioder er et stort tryk på din side. Så det kan være, at du har så meget trafik, at du er vokset fra en shared hostingløsning (går ud fra, at det er det du har). Rent umiddelbart tænker jeg, at det ideelle ville være en cloudløsning som Microsoft Azure - MEN det kræver jo, at hjemmesiden virker med denne mulighed (og at du kan klare dig selv teknisk - eller har et bureau som kan) - så måske skal du over i en VPS-løsning i stedet for.

Med Microsoft Azure kan du skrue op og ned for kapaciteten fx i forbindelse med udsendelse af nyhedsbreve (kan sættes til automatisk at regulere kapaciteten)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)