Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finans CE Opdatering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har for nogle år købt licens til Finans CE regnskabsprogrammet fra Holmberg-Hansen Group LtD.

Et lille men OK regnskabsprogram til mit forbrug, og prisen var kun ca. 500 kr. incl. gratis opdateringer for altid.

Men jeg vil lige høre om der er flere herinde som også bruger Finans CE, som oplever problemer, når de laver en ny opdatering af programmet.

Jeg har nu ved de sidste to opdateringer oplevet, at programmet låser sig fast, og skriver at opdatering er nødvendigt, men på deres hjemmeside er der ingen ny opdatering klar til download, lige nu er den sidste opdatering på deres hjemmeside fra 13/07-2014.

Der er ingen mulighed for at benytte programmet lige nu, og kan overhovedet ikke komme i kontakt med dem.

Men som nævnt, vil jeg bare lige høre om der er andre med samme problem.

Mvh

Poul

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Nyelåger.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul

Jeg har brugt programmet i snart 2 år.

Det er, som du også skriver, et ganske udmærket program.

Men - der er stort set altid problemer når der er opdateringer. Jeg oplever det samme som du beskriver igen og igen. Når der kommer opdatering, virker det ikke i op til flere uger .... denne gang er det indtil videre 4 uger - fra 4-12 og det virker stadig ikke i dag 30-12.

Nu sidder man så her, og aner ikke, om det overhovedet kommer til at virke igen, eller om man skal lave hele årsregnskabet om for 2014.

Det er bare ikke i orden!

Mvh

Poul

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)