Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sælge ide uden at være iværksætter

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

det var dette citat mit forige indlæg var om  og jeg støtter op Tines tanke selvom chancen for guld er meget meget lille 

Jacob Kildetoft Henriksen:

Hvis det er tilfældet, hvorfor deler personen så ikke ideen offentligt? 

Overskriften siger trods alt:" sælge ide uden at være iværksætter" og ikke som for eksempel:" Til alle iværksættere - her har jeg en gratis ide til jer" :)

Tilmeldt 13. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ..
Mange tak for dit svar... Du har ret.. Og jeg søgte også mest om dette er stedet (Amino) hvor man kan være heldig... Og jeg har også tænkt tanken at henvende mig til den branche der minder mest om min ide... Det vil jeg nok gøre takket være din besked.. Det er rigtig dejligt at folk både har meninger og gode råd til en, trods de sparsomme oplysninger de får.. Det er jeg meget taknemmelig for.. Tak ..

Tilmeldt 13. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din forståelse... Og skulle jeg ikke have held i min søgen.. Så ligger jeg ideen ud og så kan det jo være andre kan bruge den gratis... 😉 Tak..

Tilmeldt 13. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er ikke en menneske drevet generator, men en Lurks in the Dark drevet UFO...
Vil du med ... Hvis ikke ideen virker som planlagt så kommer du muligvis ikke retur... 😁

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Man plejer i entrepreneurship at tale om at i det øjeblik du har fået en idé, så er der et sted på kloden en anden som er i gang med at eksekvere den selv samme idé. Dermed kan du reelt aldrig sælge en idé, hvis køberen er ved sine fulde fem.

Har du dog et patent ("kuren på kræft") så kan det sælges!

Det svære er at eksekvere en idé til en forretning. Ikke at få idéen i sig selv. Ellers er næste stop er patentkontoret Smile 

"People can learn to recognize and take advantage of opportunities others don't think exist" --Michael Dell

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine,

Jeg har noget kompetence som måske kan bruges til 'grønn energi, maskine/apparat"-ideen...

Send mig gerne en pm med din mail-adresse.

- Søren.

Tilmeldt 13. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Lyder spændende, th.keylite@gmail.com 

-Tine

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)