Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny iværksætter med gennemarbejdet ide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg har en ide, som jeg har undersøgt meget. der er ingen andre der har denne ide eller lignende. nu er det så bare at få lavet en hjemmeside til denne ide, der ikke er ligetil. jeg har selv programmeret lidt. men er ikke særlig stærk på den front. jeg ville gerne have en flot hjemmeside, da det giver et mere troværdigt indblik i min ide. Jeg har ikke rigtig nogen ide, hvordan jeg skal starte da jeg ikke har prøvet noget lignende før, har kun en masse ideer, hvor jeg har taget udgangspunkt i denne. spørgsmålet er hvor man skal starte, hvordan man skal lave hjemmesiden, når man ikke helt har styr på det, en samarbejdspartner der har styr på programmering ville også søges, da jeg også tænker at kunne formå at lave en app i inden for 6 måneder

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Behøver nu ellers ikke være så svært. Køb et uno euro eller one.com side. De har masser af skabeloner til at lave flotte hjemmesider :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have et kvalificeret svar bør du nok også komme med et lidt mere kvalificeret spørgsmål ;) Sorry hvis jeg er lidt grov men du bliver nødt til at være lidt mere præcis og uddybbende.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)