Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping problem

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop, hvor jeg har dropshipping aftaler med forskellige leverandører og jeg har også selv nogle fysiske produkter. 

Mit problem er, hvad jeg gør hvis kunden bestiller et produkt som jeg er dropshipping og et af "mine" produkter. 
Så får kunden jo to pakker afsendt og jeg skal betale 2x fragt..

Det må I have en løsning på?? :) 

 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Den er vidst ikke nem at løse rent logistisk, da du jo skal sende pakker 2 forskellige steder fra. Vi benytter også dropship på nogen af vores produkter. Ofte forsøger vi at have det hele på lager selv, eller bestille hjem til lager og så derefter sende samlet til kunden. Men så kan det være en god idé at kontakte kunden og spørge om det er ok med den forlængede leveringstid. Med mindre du har skrevet lang leveringstid på produkterne på din side.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

så skal du kunne få din dropshippper til at sende via dig -og det skal kunne indbygges i din shop hver gang der er bestilling fra dig også - eller du skal rode med det manuelt - ellers er det to gange fragt, helt som hvis man har flere dropshippere der sender individuelt. Dyrt og ser "dumt" ud for kunden

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kommer jeg vel alligevel til at betale 2x fragt? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ja - det sparer kun kunden for besværet - helt enig - det kan du aldrig undgå hvis du skal sende fra flere dropshippere eller fra dropshipper og dig selv til samme kunde - men du kan undgå kunden synes det er mystisk/besværligt. Uden at du kan samle dit lager et sted, blive det sådan

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)