Det er selv samme emailadresse vi har skrevet til, så der må være sket en fejl. Kan I tjekke om I har fået mails fra mm@nordicpas.dk og ct@nordicpas.dk?
Jeg skrev en supportmail om I havde nogle integrationer mellem Dinero og PODIO (Som vi bruger til CRM)?
I skal dog vide at vi er rigtig glade for selve produktet.
Det er jeg ked af! Jeg har bedt vores supportchef undersøge hvad der er sket, han vender tilbage til dig. Vi har pt. ikke noget API og kan derfor ikke direkte spille sammen med andre systemer. Vi forventer dog at åbne det senere på året og så bliver det spændende at se om folk begynder at lave integrationer til andre systemer. Det er ikke noget vi selv vil begynde at arbejde med. Så det korste svar er nej, men måske på sigt. Og tak for din ros!
Bare helt iorden. Vi vil glæde os til at der kommer et Dinero API. Jeg har i hvert fald en programmør her på stedet der står helt klar til at tage action på det.
Jeg har også forsøgt at skrive til jer et par gange (d. 19. september og 1. oktober) fra mailen charlotte@faberfischer.dk, og har ikke fået svar. Og jeg har fuld respekt for, at I har travlt, men jeg tænkte I gerne vil vide, hvis der er mails, som ikke når frem til jer.
Jeg benyttede mig af jeres 3-måneders tilbud med gratis Pro, og mit spørgsmål lød sådan:
"Er der nogle fif (måske links på jeres hjemmeside) til, hvordan jeg lettest kører alle mine bilag og fakturaer ind fra årsskiftet. Er det bare at starte fra en ende af, eller er der en smart importfunktion? Jeg har hidtil faktureret og bogført i Excel..."
Jeg har også forsøgt at skrive til jer et par gange (d. 19. september og 1. oktober) fra mailen charlotte@faberfischer.dk
// */
// ]]>
, og har ikke fået svar. Og jeg har fuld respekt for, at I har travlt, men jeg tænkte I gerne vil vide, hvis der er mails, som ikke når frem til jer.
Jeg benyttede mig af jeres 3-måneders tilbud med gratis Pro, og mit spørgsmål lød sådan:
"Er der nogle fif (måske links på jeres hjemmeside) til, hvordan jeg lettest kører alle mine bilag og fakturaer ind fra årsskiftet. Er det bare at starte fra en ende af, eller er der en smart importfunktion? Jeg har hidtil faktureret og bogført i Excel..."
De bedste hilsener
Charlotte Faber Fischer
www.faberfischer.dk
Hej Charlotte.
Har været alle vores fine systemer igennem - og kan ikke finde nogle mails fra dig.
Har du mulighed for at tjekke mailadressen for os - så vi kan finde ud af hvad der er sket.
Hvis sagen var gået igennem til os, burde du have modtaget en bekræftelse fra Zendesk. Har du fået denne? :)
Jeg ville vente med at flytte regnskabet til den første dag i det nye år.
Jeg tilslutter mig det gode råd om at du nemmest starter med at bruge et nyt regnskabsprogram i et nyt regnskabsår. Jeg vil dog gerne hjælpe dig med at se på, om vi kan importere dine nuværende posteringer fra dine excel-ark til Dinero. Jeg har brug for erfaring omkring Dinero, da jeg udbyder det som en service i diverse andre regnskabssystemer. Jeg vil derfor gøre forsøget gratis indenfor en rimelig indsats. Jeg kan se på det i næste uge, hvis du skulle være interesseret. Du kunne jo dermed også danne dig nogle erfaringer med Dinero, hvis du ikke ønsker at gå "live" med det i år.