Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man i kontakt med Dinero

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har gentagende gange forsøgt at skrive til Dinero Support, men vi får aldrig svar og det er nu flere måneder siden. 

Er der nogle af jer der ved hvordan man kommer i kontakt med Dinero support?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget mærkeligt, vi svarer alt support hver dag på support@dinero.dk 
Er det den konto du skriver til ?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Snevagten A/S Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

He he helt ny bruger og et indlæg. Den lugter lidt. God weekend 

Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Mange tak for din tilbagemelding. 

Det er selv samme emailadresse vi har skrevet til, så der må være sket en fejl. 
Kan I tjekke om I har fået mails fra mm@nordicpas.dk og ct@nordicpas.dk?

Jeg skrev en supportmail om I havde nogle integrationer mellem Dinero og PODIO (Som vi bruger til CRM)?

I skal dog vide at vi er rigtig glade for selve produktet.

Mvh
Christoffer 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Det er jeg ked af!
Jeg har bedt vores supportchef undersøge hvad der er sket, han vender tilbage til dig.
Vi har pt. ikke noget API og kan derfor ikke direkte spille sammen med andre systemer.
Vi forventer dog at åbne det senere på året og så bliver det spændende at se om folk begynder at lave integrationer til andre systemer.
Det er ikke noget vi selv vil begynde at arbejde med.
Så det korste svar er nej, men måske på sigt.
Og tak for din ros!

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Bare helt iorden. Vi vil glæde os til at der kommer et Dinero API. Jeg har i hvert fald en programmør her på stedet der står helt klar til at tage action på det. 

Ha' en god dag. 

Mvh
Christoffer 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

tellefsen:

Hej

Vi har gentagende gange forsøgt at skrive til Dinero Support, men vi får aldrig svar og det er nu flere måneder siden. 

Er der nogle af jer der ved hvordan man kommer i kontakt med Dinero support?

Hej Christoffer.

Jeg har forsøgt at finde dine mail på vores zendesk og gennem vores mailserver.

Selv i vores SPAM mappe som er deaktiveret er det ikke muligt at finde dine mails.

Tror du har fået det svar du søgte hos Martin, men har du yderligere er du velkommen til at spørge her :)

Kan jeg forresten få dig til at sende en mail mere til os på support@dinero.dk ?

Vi vil meget gerne se om der er øvrige ting som kan gå galt.

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg har også forsøgt at skrive til jer et par gange (d. 19. september og 1. oktober) fra mailen charlotte@faberfischer.dk, og har ikke fået svar. Og jeg har fuld respekt for, at I har travlt, men jeg tænkte I gerne vil vide, hvis der er mails, som ikke når frem til jer.

Jeg benyttede mig af jeres 3-måneders tilbud med gratis Pro, og mit spørgsmål lød sådan:

"Er der nogle fif (måske links på jeres hjemmeside) til, hvordan jeg lettest kører alle mine bilag og fakturaer ind fra årsskiftet. Er det bare at starte fra en ende af, eller er der en smart importfunktion? Jeg har hidtil faktureret og bogført i Excel..." 

De bedste hilsener

Charlotte Faber Fischer

www.faberfischer.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

FaberFischer:

Hej Rasmus

Jeg har også forsøgt at skrive til jer et par gange (d. 19. september og 1. oktober) fra mailen charlotte@faberfischer.dk // */ // ]]> , og har ikke fået svar. Og jeg har fuld respekt for, at I har travlt, men jeg tænkte I gerne vil vide, hvis der er mails, som ikke når frem til jer.

Jeg benyttede mig af jeres 3-måneders tilbud med gratis Pro, og mit spørgsmål lød sådan:

"Er der nogle fif (måske links på jeres hjemmeside) til, hvordan jeg lettest kører alle mine bilag og fakturaer ind fra årsskiftet. Er det bare at starte fra en ende af, eller er der en smart importfunktion? Jeg har hidtil faktureret og bogført i Excel..." 

De bedste hilsener

Charlotte Faber Fischer

www.faberfischer.dk

Hej Charlotte.

Har været alle vores fine systemer igennem - og kan ikke finde nogle mails fra dig.

Har du mulighed for at tjekke mailadressen for os - så vi kan finde ud af hvad der er sket.

Hvis sagen var gået igennem til os, burde du have modtaget en bekræftelse fra Zendesk. Har du fået denne? :)

Jeg ville vente med at flytte regnskabet til den første dag i det nye år.

Og bruge denne guide:

https://dinero.dk/support/flyt-over-til-dinero-i-dag-nemt-og-hurtigt/

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Jeg tilslutter mig det gode råd om at du nemmest starter med at bruge et nyt regnskabsprogram i et nyt regnskabsår. Jeg vil dog gerne hjælpe dig med at se på, om vi kan importere dine nuværende posteringer fra dine excel-ark til Dinero. Jeg har brug for erfaring omkring Dinero, da jeg udbyder det som en service i diverse andre regnskabssystemer. Jeg vil derfor gøre forsøget gratis indenfor en rimelig indsats. Jeg kan se på det i næste uge, hvis du skulle være interesseret. Du kunne jo dermed også danne dig nogle erfaringer med Dinero, hvis du ikke ønsker at gå "live" med det i år.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)