Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fundraising, Vil du være prøvekanin?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har de sidste snart 7 år arbejdet med fundraising og projektadministration, og jeg går og leger lidt med tanken om, at starte noget op ved siden af, lidt på hobbyplan.

Da jeg gerne kunne tænke mig at afsøge markedet lidt, inden jeg starter op kunne det være, at nogle sad og brændte inde med nogle sjove idéer jeg kunne prøve at søge penge til.

Det er vigtigt at understrege, at det ikke drejer sig om start-up/investor midler, men projektmidler. Fælles for de fleste fonde er, at der skal være et afgrænset projekt og at det skal have en eller anden form for samfundsmæssig vinkel.

Det kunne være en happening til børnehjælpsdagen eller hvad ved jeg, bare for at give et eksempel. Det må derfor ikke være direkte til almindelig drift af en virksomhed men jeg synes at fornemme, at der er virkelig god reklameværdi i det.

Der er dog også lige kommet en mulighed for, at søge et års akademikerløn til mindre virksomheder, der ikke har direkte råd til at ansætte en, men måske har brug for en et stykke tid til, at få et spark fremad.

Hvis nogle sidder og brænder inde med nogle gode/sjove idéer men mangler penge til at føre dem ud i livet så send mig en besked, så kan vi kigge på mulighederne.

MVH og fortsat god weekend.

Natasha

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Det lyder spændende.
Jeg er tilknyttet en forening, som hjælper seniorer med at blive dus med deres computer og være klar til digital post. Er det relevant at søge støtte til det?
Mvh.
Jørgen

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Jørgen.

Ja, det lyder så absolut som noget, der sagtens kunne være mulighed for.

Kan du sende mig en PB med lidt mere information om, hvor og hvordan i tænker et set-up kunne se ud.

Natasha

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Coming up. Jeg taler lige med the man og vender tilbage. Sandsynligvis i denne uge. Takker.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt i orden.

Jeg har faktisk tænkt meget over det i løbet af dagen, og har en del idéer til, hvordan det kan vinkles til at være højaktuelt og meget samfundsrelevant. Der burde klart være en god mulighed for at finde en fond der kunne tænkes at ville støtte det. Har et par stykker i tankerne.

Natasha

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)