Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt tilbud på t-shirts & shorts med tryk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal sponsorere nogle konkurrencesvømmere og skal derfor give dem et sæt med t-shirt ( hurtigtørrende stof ) farve Rød, der skal svømmeklubbens logo på bryst, svømmerens navn under og mit logo på mave, herudover skal bynavnet stå på ryggen.  det hele i hvidt tryk

Shortsene skal være sorte, med svømmeklubbens logo på det ene ben, og svømmerens navn under, samt mit logo på det andet ben, også i hvidt tryk

Antal: et sted mellem 25 og 50 sæt

Herudover skal jeg bruge nogle tilskuer t-shirts også rød med Logoer på, og bynavn på ryg + nogle træner t-shirts

Der skal være mulighed for at låne forskellige størrelser, så svømmerne kan prøve hvilke størrelser de skal bruge

Er det nogle flinke Amino´er der kan give mig et godt tilbud på det? Budget er presset..

I må meget gerne sende tilbud på mostaal@live.dk, samt billede/beskrivelse af tøjet..

Mvh

Morten

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange farver er der i de 2 logoer ?

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, Logo og bogstaver skal bare være helt i hvidt

Morten

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kahle44 

Test???

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ville prøve at lave en tråd, men det kan ikke før jeg får Amino Plus åbenbart.. Sådan plejer det ikke at være, og kan heller ikke lige se nogle ændrede regler. Skulle bare lige se om jeg heller ikke kunne svare på en tråd. Ved ikke lige hvad der er galt :-)

Beklager at jeg lige hijacker din tråd. 

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt okay :-)

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver altså lige nysgerrig.. Har selv tidligere været konkurrence-svømmer for GSK. De har samme farver nemlig, det skulle vel ikke være GSK, eller VAT Copenhagen vel? 

Desuden så burde du kunne få lavet dine t shirts hos de fleste trykkerier, eller på nettet, hvor du selv kan vælge t shirts, farver osv. Dengang jeg svømmede (5 år siden efterhånden) der klarede vi den fint med normale t shirts - Vi havde altid en 2-3 stykker med, da man ikke kan undgå at de bliver våde hele tiden. 

PS. Fedt at se du støtter sporten 

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kahle

Nej, det er FSK ( Frederiksværk) og to af mine piger er konkurrencesvømmere..

Tænker bare det må være rart med de lidt tyndere og hurtigtørrende t-shirt i de varme svømmehaller :-)

Håber der kommer nogle gode tilbud her på sitet.

God aften :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en mail med de logoer på info@tex-tryk.dk så skal jeg nok lave en god pris til dig :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)