Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside vises ikke i søgemaskine

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holsted
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Det er muligt at dette spørgsmål er blevet stillet 10.000 gange, men jeg krydser fingre og prøver alligevel. Jeg har for nyligt købt et domæne til en hjemmeside, www.annebergdesign.dk, jeg er i gang med at lave, men søgemaskiner som Google, kan ikke finde den. Jeg har læst til om SEO, men det virker meget kompliceret? Hvad kan jeg konkret gøre for at min side bliver fundet af søgemaskiner?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Anneberg Sørensen:
Hvad kan jeg konkret gøre for at min side bliver fundet af søgemaskiner?

Du kan starte med at gøre dine links aktive når du poster dem. Sådan her: www.annebergdesign.dk. Rent konkret gør du det ved at markere det link du har skrevet, trykker på kæden i tekst editoren og indtaster dit domæne. Så kan Google se det når de crawler forbi. Det gør de meget snart, da Amino er meget populær, og derfor velbesøgt af Googles crawlers.

Noget du nok bør kigge på, er siden i sig selv. Alle siderne så som 'portfolio' osv giver en fejl 404. Det er ikke super smart for hverken SEO'en eller de besøgende.

Der er en million forskellige måder at blive synlig i Google på. Links vægter en del, så dem skal du nok arbejde på at få lavet nogen. Eventuelt i relevante forums, blogindlæg o.lign.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Først og fremmest skal du lige sikre dig, at du ikke har nogen no-index, inde på kildekoden?

Dernæst skriv inde på Googles søgeresultat..:

site:"efterfulgt af hjemmesidenavn"

- Det vil vise om siden er indekseret eller ej..

Siden kan nemlig sagtens være indekseret, men omme på side 200! :)


Frank

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Det er meget nemmere for dig at styre, hvis du installerer et brugervenligt CMS system. Det har jeg for eksempel benyttet på denne side. Det er nemt at styre indholdet, og det SEO mæssige er det også nemmere at få styr på. Jeg kan godt hjælpe dig, hvis det er. Send evt en pm.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo kun 4 dage siden du har oprettet dit domæne, så der skal blot nogle links til og lidt tålmodighed, så skal den nok blive indekseret. Nu er der en anden der har lavet et aktivt link til siden, så Google skal nok komme forbi.

Hvor den så bliver rangeret i forhold til dine konkurrenter er en helt anden sag :-)

Fra Holsted
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for den hurtige respons fra jer alle sammen! Jeg har lavet lidt ændringer, og så må jeg se hvad der sker. Endnu en gang mange tak!

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)