Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: God smykkeproducent i Asien

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Lulu Rodeo Aps Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :) 

I må meget undskylde hvis denne er blevet skrevet før, men så vidt jeg kunne se, er den sidste tråd om dette emne fra 2012 sååeh... :) 

Jeg søger en smykkeproducent i Asien, gerne Thailand, Vietnam eller Indonesien. Men alle bud er mere end velkomne. Ønsket er at producere simple og tidløse designs i guld(forgyldt), sølv og rhodineret sølv. Materialerne skal være i tip top, da vi til en start fokuserer på eCommerce, og kunderne derfor ikke har mulighed for at mærke varen før den bestilles.  

Jeg håber meget I kan hjælpe, og på forhånd tak for jeres tid! 



Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amelia

Jeg er senior konsulent i dansk/kinesiske LIPA Sourcing der hjælper danske virksomheder med at finde troværdige, bæredygtige og konkurrencedygtige fabrikker i Kina. Vi har nogle meget dygtige leverandørerer af bl.a guld, sølv og swarowski smykker, jeg er sikker på de sagtens kan leve op til jeres behov og krav.

Vi leverer en end-to-end service hvor vi hjælper vores kunder med hele processen fra prototype, produktion og ordre-opfølgelse såvel som kvalitetskontrol, CSR og meget mere. Kommuniation er vores primære redskab og vi bruger derfor Dansk-kinesisk talende konsulenter, på den måde sikrer vi der ikke opstår fejl i jeres produktioner da oversættelser/forklaringer af produktdetaljer ikke går gennem unødvendige led.

Vi vil rigtig gerne høre mere om jeres opgave og finde en måde hvorpå vi kan hjælpe jer til den helt rigtige fabrik gennem vores netværk.

Du kan kontake mig enten her over sitet eller på mail: femo@lipasourcing.com
I er også velkomne til at ringe på 60149416.


Venligst
Philip Femø
www.lipasourcing.com 

Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amelia og andre amino'er

Jeg er også i en situation, hvor jeg står og mangler nogle gode smykkeproducenter i Asien.

Det ville være dejligt nemt og trygt, at kontakt en agent, som kunne varetage hele forløbet fra kontakt til levering, men med iværksætter status, og der af begrænset økonomisk formåen, er jeg nødt til at afsøge andre muligheder.

Jeg håber meget, at der er nogen her inde, der har nogle gode foreslag eller kontakter, som I gere vil dele -  Og Amelie måske vi kunne have glæde af en eller anden form for samarbejde? :)

De bedste hilsner brigitte

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg bor i nord Thailand lige ved siden af fabrikkerne kan jeg muligvis hjælpe.

Har nogle venner her som ikke laver andet.
Send mig en besked på info@firmaconnect.net

Det er typisk Thai selskaber som ikke er online da de ikke aner hvordan man gør.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)