Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver afkrævet uretmæssige gebyr for indbetalinger - what to do?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Undgå EKSTRA gebyr i forhold til girobetaling... :)

Som Hr. Kronborg skriver, står der ikke noget om at der INTET gebyr er.

- Altså hvis man vil være på tværs :)

Korrekt :) , hvis man vil være på tværsSmile.

Men i kontrakten er der også en gebyroversigt, og deraf fremgår der ingen betalingsgebyrer, men alle mulige andre gebyrer for rykkere, misligholdelse osv. Så føler også jeg er dækket ind der 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Det vil ha den virkning- hvis du er sikker i din sag, og jeg læser også dit brev helt som du gør - at det nu er leasing firmaet der skal lægge sag an. De kan ikke bare hente bilen eller andet, de skal ha dig i retten når du bestrider rykkergebyret - men ja det er da møj surt og hvilken service - ikke at kunne videre stille til en højere. Kan du ikke møde op personligt- Mon de så direkte smider dig ud - eller find direktørens navn og send ham et privat brev - fortroligt uden på kuverten, men kopi af aftale og besked om, at du er villig til at gå i retten for det?

Jeg har skrevet til deres kundeservice nu, og der er den så endelig kommet videre til det næste led i organisationen.

Nu er der en i en højere stilling, som har svaret tilbage, at han vil tage et kig på det.

Personligt er ikke så fedt :) - så skal jeg tage flyveren fra Aalborg for at møde op i Ballerup - så vi prøve rlige per mail først Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:
Husk at gemme korrespondance mellem jer, så du har dokumentationen i orden.

TJEK Yes

Daniel K:
At de ikke tager din henvendelse seriøs og fastholder deres gebyrer, er naturligvis uacceptabelt. 

Enig

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)