Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Webshop ala Dba og Trendsales ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle herinde :)

Jeg mangler hjælp, da jeg går med tankerne omkring en webshop, jeg står og mangler en til at hjælpe mig. 

Det jeg skal have lavet, er noget der kræver lidt arbejde. Noget i stil med dba og trendsales, ikke at det skal være det sammen, men mange af de samme funktioner.

Er der nogle der kan hjælpe mig her ? 

pris osv. ? 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror godt du kan regne med et 3 cifrede tusinde beløb. Det er nogle meget store sider.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er der en forskel på Dba og Trendsales - men mange funktioner der er ens.

Dit spørgsmål er helt umuligt at svare på. Hvad er det du skal have hjælp til? Vil du have et site hvor mennesker kan indsætte deres egen salgsannoncer? Vil du have et site hvor mennesker kan oprette sig med egen shop i et fællesskab.

Der er utrolig mange muligheder.

For at få et rimeligt svar - og ikke mindst en pris eller nærmere en prisindikation - skal du skrive meget mere udførligt.

Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen som er du inde på, skal det være en shop, hvor folk kan logge sig ind, og oprette sig, og de ting man gerne vil sælge. 

Der skal folk så have muligheden for, at kunne købe og sælge ting med andre. Ja der er et hav af muligheder, for at lave sådan en løsning. Jeg ved den kan være dyr, og det skal self. ikke være sådan en stor løsning som dba og trendsales. Der er utrolig mange ting på de sider, også stor skal det slet ikke være. 

Jeg skal have en overskuelig webshop, hvor folk kan handle mellem hinanden. 

Jeg skal have hjælp til opsætning og design af wenshoppen. 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal regne med mindst 30.000,-

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)