Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og råd til ny anmelder side ...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Lidt hjælp og gode råd med min nye ( allerede eksisterende? ) ide ..

Jeg har opsat en side som jeg har kaldt http://anmelderbasen.dk . Siden fungerer ved at jeg gratis opsætter reviews for produkter på siden. Disse reviews kan være kunde reviews eller forhandler reviews af egne produkter.

Ideen er at siden bliver meget stor og berømt og kendt og dermed vægter tungt som backlinks til disse produkters websites.

Man kan så sige at en forhandlers review ikke er særlig ærligt, men der mener jeg at det er ligeså ærligt som de reviewers der får tilsendt produkter og bliver bedt om at at komme med et review. Måske kan man endda sige at en forhandler netop ikke ønsker at virke som en uærlig forhandler gennem sit review af sit produkt, netop for ikke at skade sin credibility.

Så ideen er lidt at man hjælpes ad (med mig) om at få reviews ind på denne side, hvormed siden får værdi, og backlinks’ne får værdi.

Jeg har ikke umiddelbart kunnet finde noget der indikerer overskridelse af googles gyldne love, men der kan I måske bidrage med noget.

Det vigtigste er at det er gratis at have reviews her, jeg gennemgår tekst og forsøger så vidt muligt at optimere seo for produktet, du får et gratis backlink, du spreder budskabet om anmelderbasen.dk og dit backlink får mere værdi.

Er det ikke gratis SEO og reklame i ét?

Og nu ... Er jeg heeelt gal på den?

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  ECAS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvad er forretningen for dig?

Lars Brenne / Partner / ECAS Excel Consulting

www.ecas.dk / + 45 22 99 77 40 / lb@ecas.dk

Tilmeldt 15. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er tværtimod et meget relevant spørgsmål ..

Jeg begyndte at undersøge og lære om seo, marketing, adwords, backlinks og alle de her begreber, som et led i at jeg ville hjælpe nogle venner, med at øge deres salg.

Jeg læste om køb af backlinks, linkdirectories, trustpilot og "købte" reviews rundt omkring.

Samtidig så jeg en masse stakkels (?) nybegyndere, der ledte med lys og lygte efter gratis reklame, seo og marketing.

Og , ærligt, inden jeg vidste af det var jeg igang med dette projekt. Og ærlig talt så har ikke overvejet noget fortjeneste på det her ... meeen hvis nu jeg kommer op på milioner af besøg pr time, så kan det da være at jeg overvejer at opkøbe Microsoft ..

I øvrigt tak for din feedback/interesse ...

Tilmeldt 15. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm .. Havde ellers håbet på lidt prof feedback ... Gav endda indlægget nogle dage i håb om respons ..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)